12 Mayıs 2009

Supermassive Black Hole




çok net biçimde afrodizyaktır..

babannemin gününe gelen teyzelere sarkasım, lise çıkışlarına gidesim geliyor dinleyince...
(spark, 19.01.2008 01:18 ~ 01:20)

Baba adamlar çok iyiler yea.

Pek çok Muse severin tu-kaka ilan ettiği Supermassive Black Hole'a bayılırım ben.
Muse'u sevdiğim gibi sevmem ama ben bu şarkıyı.(zaten sözlükten arakladığım entryden de anlaşılacağı gibi içimdeki sapığa seslenmiş şair bu şarkıda)

Demem o ki; Time is Running Out, Hysteria, Bliss, Butterflies and Hurricanes, Starlight gibi hissettirmez bana dinlerken ama oldukça lezizdir. Yapılabilecek en şahane pop şarkısıdır. Kıçımı başımı ayrı oynattığını da reddedecek değilim. (başka bir örneği için bkz: with a heavy heart) Bu arkadaşları ve Supermassive Black Hole'u da canlı canlı izlediğim için felaket derecede kıvançlıyım arkadaş, doğruya doğru. Ne güzel konserdi be.

"Britney çakması Muse" diyenlere de kafam girsin arkadaş. Herkes Hit Me Baby One More Time'ı seviyor bence. Ne zaman bi yerde çalınsa, dalga geçiyormuş gibi yapıp herkes söylemeye başlıyor şarkıyı. Ne ayak?

4 yorum:

Jordi Metal dedi ki...

Muscle Museum'dan sonra böyle bir hit yazabileceklerini düşünmüyordum açıkçası.

neyneyney dedi ki...

bu şarkıyı ben de çok severim..hatta bu britneyle dalga geçen grubun yine dalga geçeceği twilightın bi sahnesinde de var bu müzik baya iyi:)

firat selcuk dedi ki...

sahsen su goruslere katılmamak elde degil.. ilk cıktıgında baktım sozlukte olsun muzikle ilgili yerlerde olsun yerden yere vuruyorlar, ilk dinleyisimde defalarca tekrar ettim, hala da dinledikce 1 taneyle sınırlı kalmıyorum..

evet bir hysteria olmayacak, knights of cydonia gibi gaza getirmeyecek, showbiz gibi delirtmeyecek, take a bow gibi dunyadan alıp goturmeyecek.. ancak amac eglenceyse muse sarkıları arasında 1 numarayı acık ara farkla alır..

alt + 168 dedi ki...

showbiz'i yazmayı unutmuşum. en baba muse şarkısıdır sanırım.

Related Posts with Thumbnails