9 Mayıs 2009

Msn'de Gelecek Planı


J |:
iş aradım baya
J |:

ona canım sıkıldı gibi oldu ama bi şekilde para kazanırım dalış muhabbetine
¿:
gerçi dalış hocası olsan açıkça ben çok mutlu olurum senin için
J |:
bugün turkuaz isimli meşhur dalış merkezlerinden biriyle telefonda konuştum

J |:

yaz için adam lazım dedi

J |:
tanıdık bu adam yıllardır büsaslı adamlarla iş yapar falan

J |:
haftasonları tekirdağ tarafına saros körfezine dalış

J |:

datçadaki kaptan çok sever beni

J |:

al miço belgesi diyor
¿:
olm bak ben reklamcı olayım, sen dalış hocası, çağdaş kendi yazılım şirketini kurar canla beraber, şebnem de çevreci idealist avukat falan
¿:
süper bi ekürü oluruz
J |:
hakkaten çok multu oluruz aslında

¿:
olm saçları uzatırız lan tekrardan
¿:
sana bile uzattırırız mına koyım
J |:
sşkgjsklşghaşgasş

----

tamam itiraf ediyorum; yusuf en soınra sflkhaglkasga demedi.

3 yorum:

Sel dedi ki...

http://selfoverrated.blogspot.com/2009/05/msnde-gelecek-plan-ii.html

leylak sarabi dedi ki...

erdem'in blogdaki thumbnail'ı görüp "lan kızın saçları ne güzelmiş" dedim allahıma kitabıma.

gerekli alan dedi ki...

ben niye çevreci idealist avukat oluyorum ya?kendinize güzel güzel işler bulmuşsunuz bi de bana bak!avukat!hayır okuduğum bölüm nedeniyle yapılıyorsa bu tez zamanda bitirip dansöz olma planlarım var!

Related Posts with Thumbnails