30 Nisan 2009

Başlığı Olmayan Yazı

Uyuyamadım.

Apartman boşluğundan kısık kısık, sert bir öksürük sesi geliyordu ritmik şekilde. Çocuk sesi olduğu belliydi. Alt katta oturanların çocuğu kaç yaşındadır ki diye düşündüm. En fazla on. Bilgisayara geri döndüm uykum gelir diye, sesten uzaklaşayım diye. Olmadı. Ses bu sefer tam altımdan geliyordu. Camı açtım, bir sigara içeyim dedim. Ses daha da çok geliyordu sokaktan. Kuş cıvıltıları ile birlikte. Boğazı parçalanıyor çocuğun 2 saattir nerdeyse, saat 6ya geliyor ve öksürmekten uyuyamayan bir çocuk var 4 metre altımda. Dışarıda ise kuşlar cıvıldıyor.

Hala öksürüyor, kuş cıvıltıları ile onun sesi de artıyor.

A Perfect Circle'ın Imagine coverı geliyor aklıma. Bugune kadar yazılmış en hayat dolu şarkının azıcık değiştirilerek insanın içini karartabileceğini düşünüyorum. Kuş cıvıltıları mutluluk vermiyor şu an. Bundan sonra da bu öksürükleri hatırlatacak bana gibi hissediyorum.

Viva la vida diyen varsa, derken inanan varsa; bi akşam yatıya beklerim.
Beraber öksürükle karışık inlemelerle uyur, günü karşılayan kuş cıvıltılarıyla uyanırız.

29 Nisan 2009

The Curious Case of Ters Soru İşareti #9


* Bugun ilk dinlediğim müzikal bi' şey olarak Martin Solveig - One 2,3 Four dinliyorum. Ve bu şarkıyı ne kadar çok sevdiğimi farkettim.

* Siz de sevin!

* Dün bir saat arayla iki halısaha maçı yaptım. Tam olarak neden yaptığıma emin değilim. İlk maçı ekemezdim çünkü geçen hafta Dilar Sultan geldi diye ekmiştim, ikinci maça da gitmesem büyük eğlence kaçırırdım. Sanırım neden yaptığımı biliyormuşum.

* İlk maçın daha beşinci dakikasında kafa topuna çıkarken esasen amerikan futbolcusu olan gaddar bir takım arkadaşımın "bırrraaak" diye bağırdığını duydum. Topa kafa attıktan sonra bi darbe aldım. Çok uzun sürdü gibi geldi bana o darbeyi hissettikten sonra yere düşmem. Adam bütün gücüyle en süpersonik yerime vole atmıştı. Artı havada dengemi kaybedip savrularak yere kapaklandım. Hayatımda en çok korktuğum anlardan biriydi. "Kalk zıpla, git bi işe, bi koş geçer" asla modası geçmeyen klişelermiş onu gördüm.

* Beklediğimden çok çok daha az acımış olması ve sancının çabuk geçmesi futbolcuları biraz anlamamı sağladı. Maçta adam tekmeyi yedikten sonra nasıl oynuyor öyle diye şaşardım, oynanabiliyormuş.

* Playofflar bu sene pek eğlenceli başlamadı yeahu. Bu turlar çabuk bitsin.

* Aynı mantıkla Barca - Chelasea 0-0 bitmiş. Rezalet be.

* Elif, Burçin, Dilara ve Emre fotoğraf yüklesin. Nilipek hanfendi gibi örnek hareketler sergilesinler.

* Hayvan gibi dizim var, finaller yaklaşmadan bitirsem ya! Chuck çok iyi bitiriyor sene sonunu, One Tree Hill'in ilk sezonu çok komikmiş, bu gece Lost var, Prison Break ve Heroes izleyen adam değildir.

* Dizi izleyip, ayakları uzatayım.

Barney




Bi gecede iki halısaha maçı yapan kafama sokayım. Bu olmasa hiç bir şey gülümsetemezdi beni.

28 Nisan 2009

Kad 'ak All


------------

Metale gönlünü vermiş taş kafalı minik yarim
Dışı ceviz kabuğu ama içi yumuşacık, narin
Denizoğul sevmiş bir kız, kırmızı kafalı falan
Göremedi bugun yarini, görmeli mutlaka yarın.

------------





24 Nisan 2009

A7X


* Rammstein dışında gelseler kesin giderim dediğim tek grup bu adamlar.

* Değişik adamlar bunlar. Giyimleri, dövmeleri, hepsinin ayı gibi vücudunun olması, eski emo - punk - brutal dönemlerinden sonra son 3 albümdür yaptıkları inanılmaz kaliteli, zengin ve melodik müzikleri ile karmaşık mesajlar veriyorlar. Zaten yapabildiklerine hatta saf yeteneklerine baktığımz zaman politik mesaj vermesinler, basit şarkı yapmasınlar, yetenekleriyle dövsünler bizi diyesim geliyor.

* Politik mesaj dedim niye dedim? Solistleri olacak ayıboğan bildiğin redneck çünkü, faşist sağcı eleman Amerika'nın dış politikasını desteklediğini kütük zekası seviyesinde belirtmişliği var muhtelif seferler, ondan ötürü. Yoksa banane politik düşüncelerinden, müziğe çalışsın kafaları başka bi arzum yok. Duydun mu M. Shadows, sileceğsin Bush'u meseneden...


* Bi de bunların lead gitaristi olan bi abi var ki eyvah eyvah. Sinister Gates isimli beyefendi o kadar müthiş bir adam ki hani mevcut en iyi gitaristler listesi yapsam kesin ilk üçe koyarım ben bu adamı. Sololarının güzel, hızlı, teknik olmasının yanında konserlerde de çatır çatır çalması ve hafif değiştirerek atması sololarını meme uçlarımı dik dik yapıyor her dinlediğimde. Mr Gates, respect.

* Yeteneği aile yadigarı ama Sinister beyefendinin. Babası için zamanında "konektikıtın Satriani'si" derlermiş diyecem ama Satriani de heralde o yıllarda daha meşhur değildi. Sinister beyin trafik kazasında kolunu -ben diyim 2 siz tahminleyin 3 farklı yerinden- kırması üzerine (kayıtlar aşamasında kırmış ayı bi de) babası gelip Sidewinder isimli parçanın flamenko solosunu atmış ve şarkı bu solo sayesinde albümde diğerlerinden ayrılıp dikkat çekmiştir. Dinleseniz (ki kimse şarkıyı arayıp sondaki flamenko solosuna falan da bakmayacak eminim) hak verirsiniz, moruk ne güzel çalmış diye.


* Elemanların en güzel sahne şovu bence iki gitaristinin farklı ellerini kullanıyor olması. Ritm gitarist Zacky Vengance'ın solak olmasından mütevellit bu abiler sahnede omuz omuza durdukları zaman gitar sapları iki tarafa uzayarak hoş bir görüntü oluşturuyor. Beraber attıkları soloların bitişleri genelde solistin bunların arasından fırlaması şeklinde olduğundan ötürü.. cümleyi toparlayamayacağım sanırım. Saat 04.50, anlayış gösterin.

* Bir de bunların A Little Piece of Heaven diye bir şarkıları var. Parçala şarkıyı, dağıt rastgele Tim Burton filmlerine. Danny Elfman ne düşünmüştür acaba dinlediğinde.


* Solistleri M. Shadows denen eleman esasen brutal vokal meraklısıymış ama ses tellerini, gırtlağı falan skivermiş bağıra bağıra adam. Bi sürü ameliyattan sonra bağırmıyosun arkadaş demş doktorlar buna ki bana grubu sevdiren albüm City of Evil'da ilk iki single Beast and the Harlot ve Bat Country dışında bağırmaz bu abi. Kendisinin Axl Rose'un vokal hocasının öğrencisi olduğunu da sıkıştırıverem paragraf sonuna.

* A7X isimlerinin de facto kullanılan kısaltması. Bütün bir yazı boyunca hiç isimlerini geçirmediğimi yeni farketmem ilginç oldu. Avenged Sevenfold'un kısaltması A7X

G-Talk'da Aşk Başkadır


selcen: gelsene sen bi yanıma
Deniz: aklımı karıştırma
selcen: güldür sen beni ama
aklımı karıştırma
seviyorum leayn
Deniz: bağırmaasslkghalgşas
yalarım lan seni
iyiki varsın göt
selcen: sonuna göt mal konunca daha rahat söylemiyo di mi akjsdakd
seni seviyorum lan piçkurusu
aa ebek.
Deniz: seni seviyorum aşkım
hakkatten garip oldu lan
aldatıyo gibi hissettim seni
selcen: ıngh.. aşkım.
di mi?
Deniz: seviyom seni piçirik
selcen: kjdfcnkzdjv
peki şu?
seni seviyorum.
by.
Deniz: ben de
by.
selcen: (şştt gel gel)
Deniz: beraber gelelim daha zevkli olur

23 Nisan 2009

Noy

Noyan -ve Noyan'ı bu dünyada en çok seven iki kişi- Meltem ve Levent ile, özgür günlerinde.

İzmir'in kıymetini bil
Kız arkadaşının kıymetini bil.
Bir bardak çayın kıymetini bil
Burada çay olmadığı oluyor.

noy s.

16 Nisan 2009

The Curious Case of Ters Soru İşareti #8,5


* Saç boyasını yanlış kullanan kadının dramı (up up) Başka da bi şey demiyorum bu hususta. Boya sen daha kaşlarını.

* Gilmore Girls güzel diziydi lan!

* Abi? Beni sev!

* Şort giyicem dedim ya. He yaptım onu. Şortluyum bugun. I love short shorts hatta.

* noyan sağlam dön (soru: virgül nereye konmalı?)

* O değilde Gilmore Girls'de ki kız amma çok eleman değiştirdi. Rory beni duyuyorsan aç kulaklarını çünkü yalnızca bir kez söyleyeceğim (sevgili ters soru işareti, havan kime? gene kuru rüzgar yapıyorsun bak) Yazık değil mi lan o çocuklara? Sen kimi teptiysen gitti kendi dizisini yaptı meşhur oldu. Bugun bir Heroes, bir One Tree Hill, bir Supernatural seni unutamayan erkeklerin başrollerini paylaştığı diziler... Olayın ne ablacım. Bekliyorum Gregory House ve Jack Bauer'i de maymun et, o zaman biliyorum yapacağımı ben. Guhlan mıyım la ben senin?!

hop: [link]

* dün gece hiç tanımadığım bir erkeğe, sırf sel'e benziyor diye usulca sokulup Naer? dedim
anladım ki hiç kimse, hiç kimse sel değil. hic kimse sel gibi cenimden ote cen degil

*
İktidarınıza zeval gelmesin. (sert kalın taviz vermeyin gibi oldu)


The Curious Case of Ters Soru İşareti #8


* Poz vermek konusunda derin sıkıntılar yaşıyorum. Fotoğrafçı sevgili başa bela arkadaş.

* Sanırım ortadoğu ve balkanlarda benden daha güzel yumurta yapan yok. Kralım.

* Az evvel düşündüm de "hayatının geri kalanı için bir tane yemek seç hep onu yiyeceksin" deseler annanemin köftesini seçerim heralde. Ne mantı, ne balık, ne iskender ne de steakhouse kadar lezzetli değil o köfteler ama çok ilginç bi numarası var, yıllardır çözemedim. Doyurmuyor adamı. Yiyosun yiyosun haybeye. O yüzden onu seçerim, sıkılmam heralde diye düşünüyorum. Mantıdan, balıktan sıkıldığını düşünsene. Valla trajedi, billa trajedi.

* Havalar ısındı, mont alma zamanı. Para yok. Tamam sızlanmayacağım gene "yandan düğmeli, yandan düğmeli" diye. Ama çok güzel. Susayım.

* Bu yazımda kafanıza mp3 kakmayacağım, çünkü ben de dinlemiyorum şu an bi şey. Yarın son sınavıma giricem, güneş açtı dışarıda, moralsizim.

* Dün gece balkonda sigara içerken 5 dakka boyunca gelen kedi mırlamalarına dayanamayıp bakmam ve yolun ortasında çiftleşen kedilerle göz göze gelmem. Bi de insanların aksine, seks bitince, dişi götünü devirip uyudu bunlarda. Sigarayı ben içtim kendileri adına.

* Kedileri izlerken Sait'in "Pearl Jam Black ulaaan" diye mesaj atması? İçti heralde...

* Günlük hayatta Ebru Yaşar, Zafer Peker dinleyen adam bile bu raddede seviyorsa, daha fazla söze gerek yok heralde Black için.

* Sait demişken (lsklgsa) Tuçe geliyormuş bugun. Eyvah eyvah...

* Şort giyicem lan! Hava süper. Giyeyim.

* Lost inene kadar saçmalama seansı oldu bu aslında. Muazzam bağlantımla işte bi yazı yazana kadar iniveriyor diziler.. Aaa Scrubs'da inivermiş, gözün körolmayasıca bağlantı...

* Gideyim. Esen Kalasıcalar. (isim gibi oldu lan)

Caner özledim seni.

14 Nisan 2009

Ayo



Ayı Baggins
menşeili bir Ayo Technology coverı. Ayı Teknoloji hatta.
Şaşırtıcı derecede güzel. Bayya güzel diyebiliriz rahatlıkla.

Justin, you know i love you, right?

Meme


Dilara:
bosver kanka ya insan tesetturlu mu dogmus anasini satim
Dilara:
hem meme lan
Dilara:
kas goz burun
Dilara:
organ iste
Dilara:
ne var
¿:
yane tabu bunlar

¿:

çıplak gezseydi insanlar meme tahrik edici olur muydu?
Dilara:
hayr
¿:
göt?
Dilara:
hayr. cunku boyle hayal ediyosun gormeden .
Dilara:
got lan
Dilara:
popo
¿:
yani insanlığın devamını sağlayan şey tekstil sektoru mu?

Dilara:
hm bu tez konum olabilir
¿:
az sonra bunu bloga yazıcam komik bişiler söyle slkfhalga

Dilara:
ah ben yazicaktm asjdva

12 Nisan 2009

İsyan


Vizeler bitsin de, içeyim. İşimiz fink, gücümüz fink...

11 Nisan 2009

The Curious Case of Ters Soru İşareti #7


* Odamda bilgisayar kucağımda dışarı çıkmadan evvel God is an Astronaut - The End of the Beginning dinliyorum, yukarıda gördüğünüz resim yüklenirken.

* Biraz destek iyi olabilir.

* 10 Nisan babamın ve kuzenimin doğumgünü olduğu gibi, bizimkilerin de evlilik yıldönümü ayrıca. Aaa ne ilginç de mi? Daha ilginci kutlama yapıp, zehirlenmeleri... Dün akşam eve bi geldim ikisi de pesperişan, rezil rüsva halde, gözleri yarı kapalı bakınıyorlar falan. Eşofmanları çekmişler altlarına, boş şarap şişesine küfrediyorlar.

25. yıl kutlaması gerçekten o-la-la kıvamında geçmiş anlaşılan...

* Bugun de blogumuzun deli yorumcusu Fret'in doğumgünü. Yaşını verip kendisini madara(veya bazı insanlar için onore) etmek istemiyorum... Adam çok yaşlı ama o kadarını söyleyeyim slghalsga... Neden huysuz olduğu böyle düşününce daha bi anlaşılır geliyor...

* Yarın Erdem ve Ensar Abim TUS'a giriyorlar, Noyan Bey askere gidiyor.
Sıkışık bir haftasonu olmuş...

* Gönül ister ki Galatasaray yarın Fenerbahçe'ye Barcelona kesilsin, defansı eksik Bayern Munih muamelesi yapsın...

* Pearl Jam - Black dinleyince bilekleri kesme isteği oluşuyor. O yüzden şarkının ismi bilek.
En sevdiğim şarkıyı bu espriye alet ettiğim için kınıyorum kendimi.

* God is an Astronaut dinleyin. Herkes dinlesin. Sevmeyene parası iade.

* Evde acaip bi hengame var, hem çamaşır makinesi hem termosifon takılacak bugun. 4 gündür salonun ortasında kutularında duran iki beyaz eşyanın takılabilmesi için eksilerinin yerlerinden çıkması lazım değil mi? Sıkıntı orda zaten. Ebem skildi afedersin...

* Kriz en çok beni vurmuş lan, şimdi farkettim. Hem adam gibi para alamıyorum, hem de ötv indirimi var diye koşa koşa beyaz eşya alıyor bizimkiler, benim belim sırtım ağrıyor. Araba alsalardı bari. Ehliyeti kimlik yerine kullanmak istemiyom lan artık...

* NAER?

* Dondurma yiycem bugun, aklımda.

* Bilgisayarın şarjı bitiyor, ben de çıkıyorum zaten. God is an Astronaut - New Years End fade outla sonlanırken sanaldan ben de şeffaflaşarak çıkıyorum sanaldan. Mutlu yıllar.

9 Nisan 2009

Yapma Mustafa



Çok fazla video paylaşır oldum biliyorum ama bunu görmeniz lazım.
Tir tir titriyorum resmen. Welcome to presidency...

--

videoyu gönderen Çağdaş'a saygı, selam...

Adriana Lima III


Doritos'un yeni reklamını izledikten sonra pek bi' şey söyleyemiyorum.
Sana insan diyenle ciddi ciddi tartışırım. Bu kadar güzelken bu kadar şirin olmak baya baya marifet lan...

Saygı duyuyorum sana Ana. Sana Ana diyebilirim umarım. Anne Hathaway ile güzel bir ikili olursunuz...

Respect...

Topuğa Gel


Naptın be baba? Yakıştı mı sana Robert DJr?

Iron Man 2'nin çekimleri başlamış bu arada. Mickey Rourke ve Scarlett Johansson'da var bu sefer kadroda. Bi de Don Cheadle Terrence Howard'ın rolune getirilmiş ki baya baya yıldızlar karması gibi olmuş be ilk filmden Gwyneth Paltrow'u da ekleyince şu isimlerin arasına... Peh peh peh..

Gene de olmamış o topuklar be bilader...
Pantolon ayrı uyuz zaten de, neyse ona kıl olamadım topuklara bakmaktan...

7 Nisan 2009

5 Nisan 2009

David


Evlenirken Iman'la tek ortak yanımız ikimizin de Mick Jagger'la yatmış olmasıydı - David Bowie

3 Nisan 2009

David & David



David Gilmour'un 2007 Eylül'ünde Royal Albert Hall'da verdiği 3 konserden oluşmuş bir konser dvd'si mevcut. Remember That Night.

Konserin finalinin Comfortably Numb olması zaten yeterince büyük olay benim için. Comfortably Numb'ı hakkıyla kim çalarsa çalsın benim gözümde paylaşmaya değecek kadar sempatisi vardır zaten. Bu videoyu paylaşırken elim ayağım titriyorsa esas sebebi David Bowie'nin de kadroya dahil olmasındandır. Waters'ın kısımlarını Bowie dümdüz kendi gibi söylemiş. Bana zaten hayli hayli yetti adamın varlığı.

Boş boş konuşuyorum böyle videolar izleyince.
Heyecanlanıyorum.
Müzik çok aceip bi' şey. Pink Floyd daha acaip.

Gilmour'u sevdiğim kadar bölümümü sevseydim şimdi müfettiştim yeminlen...

Megan Fox


Aman az çirkin olursun!.

2 Nisan 2009

Forget It! Forget Me!


Alsancak Coco Loco'da gördüğümden beri aklımdan çıkmayan resim.

I'm fed up with your kind!

1 Nisan 2009

The Curious Case of Ters Soru İşareti #6


* Dredg - Penguins in the Desert. Sabah sabah çok iyi geldi. [şair burda sabah sabah derken 14.52'ye seslnemiştir, dangalak şair] Ait olmadığı durumlarda bulunanlar da dinlesin Penguins in the Desert'ı.

waiting (bleeding - breathing) below the sun
feeling sorry for yourself again

* Saçlarım uzuyor. Geçen sene 20 Mart'ta kestirdiğimden beri ilk kez adam gibi avuçlanır saçım oldu. 5 sene sonra lisedeki imajıma kavuştum yani.. Söylemek istemezdim bunu ama yaşlanıyoruz galiba.. Suratımda çizgiler var lan, kafamda beyaz saçlar var... Noluyor lan!

* Hop saç demişken İbrahim Erkal'a değinmeden olmaz... Bir ay sonra gerçekten İbrahim Erkal olacağım. Canısı canısı, the half of my life... I just wanna love you canısı...

* Haftaya bugun ilk vizeme gireceğim. Yan basma işlemi başlatılmıştır. Başka söze ne hacet?

* Son günlerin bomba ismi Alper. Hayatı hızlı gelişiyor, hızla değişiyor. En büyük eğlencem, reality showum adeta..

* Hava ne kadar güzel değil mi? Evet vizeler geliyor demiştim... Gerçek bir klasik...

* Bugune kadr aldığım en güzel hediyeyi -biraz manidar şekilde- biraz geç aldım sanırım. Çok güzel ama.. Üfff öyle böyle değil...

* Ne olursa olsun havalar güzelleşince biz de güzelleşmiş sayıldık...

* İspanya akşam ısırır bizi gibi geliyor bana niyeyse...

* Naber?

* Rammstein - Reise Reise eşliğinde kalkıyorum bilgisayarın başından.
Abileri sevseniz de, sevmeseniz de Volkerball'u izlemeniz lazım. Çok acaip konser yapmış adamlar...

reise, reise seemann reise

---

netameli günler dilerim bilader...
Related Posts with Thumbnails