2 Mayıs 2009

Art Niyet




Dün akşam çok fazla meme gördüm. (Art Niyet diye bi grup varmış)
Şarkıları oldukça vasat, grup elemanları kaslı dev gibi abiler, solistleri güzelcene bi ablamız falan ama anlatmaya değer kısım sahne önünde bir motorsiklet etrafında danseden iki hanımefendiden oluşuyor.

Çok acaipti dün gece. Echoes mis gibi çaldı, eğlendirdi önce. Sonra bunlar çıktılar çok az kişiye çaldılar ve bu ablalar yarım metre ötemde sürekli dansettiler. Striptiz klubu tecrübesi yaşadım bir nevi. Bi de işin en güzel yanı millet "dur lan bakmayım abaza sanmasınlar, çaktırmadan göz ucuyla keseyim de sevgilim görmesin" triplerinde takılırken beni direk "koş karılar var burda olm" diye Selcen çağırdı. Beraber laf attık kızlara daha zevkli oldu.

Kendilerini 1 Mayıs'ta görmemiz de şahane oldu, bence onların bayramı kesinlikle. Polis oldular, sekreter oldular, abartıp korsan bile oldular çünkü.
(gerçi korsan olmaları daha çok kabotaj bayramı kapsamına girer ama heralde)

O değilde bi yerde şarkı bitince Selcen kıza bira teklif etti. Az önce lateksler içinde etrafa şuh bakışlar fırlatarak bacaklarını açan, saçlarını savuran kişi bi anda dünyamıza inerek "yok şey ben içemem şimdi" dedi. Orda biraz kendimi, biraz hayatı sorguladım. Onlar da senin benim gibi insan, o da rabbimin kulu yahu dedim. Tam bu düşüncelerle onlara et muamelesi yapmamaya karar veriyordum ki diğer şarkı başladı ve motora arkalı önlü oturdu bu ikisi, gene bütün tadım tuzum kaçtı. Ne bir düşünce kaldı, ne insana değer vermeye yönelik etik düşünce denemesi... Meat happens.

Neyse fantastik bir gece oldu bana tam anlamıyla.
Kafam bassa daha yazarım da, bi yavaşlık düştü üzerime.

---

Ayrıca doğumgünün tekrar kutlu olsun ibiş.
Seneye sana Melis ve Demet alacağım paket halinde. Bir çift çorap almışcasına, ikisini birbirine zımbalayıp vereceğim.

2 yorum:

Sel dedi ki...

ehi = D

doğumgunumde eğlenmeyeli uzun zaman olmuştu. teşekkür ederim (L)

"okula gitme geri dönn metroya binme motora binn vaaay be!"

o değilde motora bindim bilaer. fotoğrafım var. melis ve demet beni reddetmiş olsa bile motor motordur nihayetinde akshjdajhsdjahfbjsdf

Sel dedi ki...

hani melis hani demet? ellerim boş geçti bu doğumgunum?

Related Posts with Thumbnails