9 Mayıs 2009

The Curious Case of Ters Soru İşareti #10


* Kola içiyorum içinde 8 tane buz sayabildim. Abartmışım sanırsam.

* Geceleri eve dönerken boş sokaklarda Black söyleyerek ilerliyorum. Eve nasıl vardığımı anlamıyorum hiç bir zaman.

* Noyan'la konuştuk sabah, mutlu oldum. Yemin etmiş. Ben de yemin ettim, terasboy olucam dönmeden paşam.

* Sifon. Sifon ilginç, ilginç olduğu kadar da muazzam icad. Yıllar evvel farkettim ki ne tv, ne internet, ne otomobil. Ateşten sonra gelmiş geçmiş en önemli buluş sifon yahu. Düşünsene sifonsuzluğu.

* Bi' de sifonlarla ilgili şöyle bir gözlemim var; çekilen sifonlar daha cana yakın, sempatik, halktan. Basılan sifonlar daha burjuva işi gibi. Ne zaman çekilen bir sifona raslasam yabancı bir yerde, sevinirim.

* Yukarıdan zinciri sarkan sifonların konumu daha değişik, onlar dahil değil bu kapsamaya.

* Bi de cafe-bar gibi yerlerde çift tuşlu sifonlar var. Biri büyük biri küçük için falan. Allahını seversen ne kadar su tasarruf ediyosun o farktan bilader? İki kere çekse adamın teki sifonu tasarruf ettiğin bütün su gidecek zaten. Eforun, kazancından fazla gibi sanki.

* Playofflar belimi büktü resmen. Dün sabah 6da, önceki gün 8.30da yattım.

* Selcen'le iki üç gün önce Retro diye bir programda Özdemir Erdoğan'ı gördük, "O zamanların Bedük'ü falanmış işte" dedi. Kız arkadaş reklamı yapmayayım diyorum ama acaip güldüm be abi sakglsaga.

* 3-4 gündür aklıma anektodlar geliyor yazayım diye, hiç biri yok aklımda şu an.

* Anneler günü. Çiçek alayım anneme. Bence çok cool. Asıl hediyemi yarın gösteririm.

2 yorum:

Sel dedi ki...

"Sevgi ne armağan ne karton kutuya yazılan ifadelerdir" Esma K.

"Artık geçmiş olsun" Esma K.

"Allah belamı versin" Selcen K.



"Gerekirse bilek gücüyle black'i sileceğiz" Selcen K.

alt + 168 dedi ki...

"kordonbonoboy" - Elif K.

"karıcım ben azdım" - Şahin K.

Related Posts with Thumbnails