17 Şubat 2009

With a Heavy Heart


Böyle dönem dönem bulduğum gruplar ya da şarkılar olur, fena halde mutlu olurum bu duruma.
Sonraki bir haftam kendimce keşiflerimi 100lerce kez dinleyerek geçer. Neydi bunlar? Sadece son bi kaç aydan örnek verirsem Coheed and Cambria - Welcome Home, The Do - On My Shoulders, The Ting Tings - We Walk, The Last Shadow Puppets - Standing Next to Me gibi.. (bu arada tlsp tek albümlük olacak sanıyordum da ikinci albüm için çalışmaya başladık diye açıklama yapmışlar)

Tahmin ediyom müzikle azcık alakalı herkes aynı hissiyatı taşıyodur (taş kafa gibi sadece 80ler dinlemiyorsanız tabi)

Şimdi gene o yeni grubumu/şarkımı buldum.

Does it offend you, yeah? - With a heavy heart



Manchester menşeili, komik isimli electro rock grubumuzun ilk albümü yaklaşık 10 ay önce çıkmış. Albümün genelinde Daftpunk, Royksopp, Prodigy gibi gruplara benzerlikler yakalayabiliyorsunuz zaten. diğer şarkılardan daha sert olan bu şarkıyı neden bu kadar sevdim? Son zamanlarda zaten electronik ilgimi daha çok çekiyordu, davul, gitar ritmleri de hardrock parçalarından geri kalmayınca bayıldım şarkıya. Araba kullanırken dinlemeyin...

1 yorum:

kelebenk dedi ki...

Is standing next to me


isterdim hep seni.
isterdim hep seni.

zannettim çok ciddiyim!

Related Posts with Thumbnails