7 Mayıs 2009

Iniesta Üzerinden: Chelsea 1 - 1 Barca


Kardeşim desem yeridir.
Justin bir, Desmond iki, Iniesta üç.

Üzüntüm; bu adamı 5 yıldır acaip derecede zaten severken hakkını veremedim de, 6 aydır gitgide artan yıldızının tavan yaptığı şu gecede kendisine methiyeler düzeceğimdendir.

Xavi ile (biri barca'da 6 ispanya'da 8 giyer, diğeri barca'da 8 ispanya'da 6) nasıl bir dynamic duo oluşturuyorlar kafam almıyor. Türlerinin en üst iki oyuncusu olarak gösterilen Gerrard ve Lampard şu katkıyı milli takımda yapsa İngiltere ihya olur garanti.


Eto'o 30 gol atmış, Messi dünyanın en iyisi, Xavi euro 08'in en iyi oyuncusu, Henry Arsenal günlerine geri dönmüş vs... Iniesta'nın oynamadığı maçlara bakın, Barca'da bi' şey eksik. Barca'da eksikliği mutlaka hissedilecek 3 oyuncusundan (diğer ikisi için puyol ve messi diyorum ben) biri bu nur yüzlü arkadaş iddia ediyorum.

Bu adam MC ve AMC olarak gayet (kusursuz nerdeyse) başarılı. Barcelona sisteminden çıkınca klasik 4-4-2nin orta dörtlüsünün neresine koyarsan oynayabilir. Barca 4-3-3ünde de Henry ve Messi yokluğunda sağ ve sol forvet olarak boşluk dolduran ilk adam Iniesta'dan başkası değil.

Defansın önünde kalan, target striker hariç, her mevikiyi nasıl oynuyorsun be arkadaş?
Son cümlem sana; o nasıl bir top tekniği, nasıl bir saha görüşüdür yeahu?


Guus Hiddink'i ellerinden öperim, dünyanın en dominant futbolunu oynayan takımı iki maçta da felç etti adam. Büyük teknik zeka gerçekten. Hakem Chelsea'nin hakkını yedi, gerçek ama Barca geçmeseydi futboldan tiksinirdim ben.

Iniesta'nın golunde İlhan Mansız'ın Senegal'e attığı goldeki keyfi duydum, ama Essien'in golü de Hagi'nin Monaco'ya tıkadığı tıpanın hissiyatındaydı, hakkını vermek lazım.

Ne vurdun yukarıdan düşen topa, ters ayakla be Essien?

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails