31 Mayıs 2009

The Curious Case of Ters Soru İşareti #12



* Yazımız boyunca D. Gencer markasının 2009 yaz kreasyonlarını göreceksiniz şaşırmayın.

* Dredg - Lightswitch bitti I don't know başladı. Çılgın albüm yapmış Dredg. Eskiler gibi pis ve progresif değil, daha temiz kayıtlarla daha alternatif, kolay dinlenen bir albüm yapmışlar. Hem iyi hem kötü ama sonuçta çok güzel. Normalde çok fanı olmadığım (sevmediğim yani) Redd'in albümünü de çok övgü alması üzerine dinledim, hakkatten süper iş çıkarmış onlar da. "Pink Floyd lan bu!" dedim albümde bi kaç kez. Dredg ve Redd'e respect çektikten sonra Dreddg diyerek bitireyim bu maddeyi.

* Finallere bir hafta var. O vakti güzel değerlendirip, askerlik oniki ay olmadan koşturmam lazım.

* Nba konferans finalleri bitti, ayın 4üne kadar maç yok, güneşi görmeden yatabilirim anlamına geliyor, mutluyum.



* Kuzenimin 3 hafta içerisinde çocuğu olacak. 23 yaşıma gelene dek gördüğüm tek bebek 12 sene evvel doğduğu için bebek hasreti içerisindeyim. Gelse de yanaklarını mıncırsam diye heyecan içerisindeyim. Klişe oluyor biliyorum ama doğum ne kadar muhteşem bir olay ya. (duygulandım bi saniye) senin kanını taşıyan ufak bi' şey yaratıyorsun, huyu suyu, kaşı gözü sana benziyor falan.

* Ufaklığa yakın olsam keşke de, müzik aşılasam minikliğinden itibaren.
Vericen Floyd'u, vericen Pearl Jam'i deha olup çıkıcak. Şizofren veya depresif de olabilir gerçi.

* "Deha olup çıkıcak" dedim, sonra farkettim. Ya bu mekanlarda çıkan zibidi Deha gibi olursa?


* İzmir cayır cayır yanıyor. Sahile gider gibi çıkıyorum dışarı, su olup dönüyorum.

* Zamanında o kadar bok attığım flip flopları 3 senedir giyiyordum zaten de son 15 gündür başka bi' şey giyemez oldum. Allah var, büyük kolaylık.

* Annem mutfağa girdi, elinde kornetle çıktı. Ne kadar sevindiğime ben bile şaşırdım. Of kornet lan...

* Konuk yazar Sel: Titanic'in son yolcusu da ölmüş


* Kulağımda Foo Fighters'tan The Pretender var. Dave Grohl hakkında bi yazı yazayım diye yaklaşık 6 az önce heveslenmiştim, yalan oldu. Görüşümü söyleyip uzatmayım. Adam muazzam. Karşı olan varsa bu görüşe gelsin kralından münakaşasını vereyim.

* Geçen sene bu aralar çılgın gibi okey oynuyorduk yahu. Japonya'da okey var mı Canerim?


* Bu hayatta herkese hakettiği kadar değer verecasgksaljgasha ciddi ciddi böyle yazı yazan adamlar var ya. Eyvallah bilader sen kurtar memleketi, dünyayı, inasanlığı.

* Filozof kavramına karşıyım. Kime felsefe yapıyon denebilir mesela. Kassam yıkanırım aynı nehirde iki kere.

* Caz yapma lafı sanata ve sanatçıya gösterilen saygının en güzel ifadesidir sanırım.

* Olm şaka maka cidiye alsan t-shirt tasarlarsın ha. Kaç kuruş bunun maliyeti?

* Esen kalın böceklerim.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

dur daha ne yanması, ne sucuk gibi olup eve dönmesi.bunlar iyi günlerimiz.

alt + 168 dedi ki...

şu an buğlama kıvamında esasen. yazın direk kızgın tava oluyor.

.../J/... dedi ki...

o degil de, ilk tisört hakkatten harika olmus, bu calismanin ismi "kaçak" ya da "kisa devre" olabilir mi ?

Related Posts with Thumbnails