20 Mayıs 2009

Dream Season: 23 & 24



Kobe
ve LeBron'ın finalde kapışmasına nba yönetimi şimdiden hazırlanmış olacak ki hazırlamışlar videoyu. 23 & 24 kapışmasını herkes görmek ister ama bir Laker olarak LeBron beni çok fazla korkutmakta. İki oyuncuda takımlarını konferans lideri yaptıkları için finale kadar homecourta sahipler, finalde karşılaşmaları durumunda Clevland ev sahibi avantajıyla sahaya çıkacak. Ama Lakers'ın sene içindeki maçta Clevland'ı evinde yenen ilk takım olduğunu belirtmek lazım (zaten topu topu 2 mağlubiyet aldılar evlerinde)

Konferans finallerinde süpriz beklemiyorum Orlando bir maç, Denver iki maç kazanırlar belki. Finalin Lakers @ Cavs şeklinde baişlaması çok olası ve herkesin de beklentisi şu an. Abecilik yaparak 24>23 diyorum. LeBron çok ayı ama yea...

O değilde önümüzdeki iki hafta her gün maç var ntv'de 4 suları, haberiniz olsun.
Maçı izlerseniz 7de yatıp 3te kalkıyorsunuz ama ondan da haberiniz olsun.
Artık gidip kahvaltı edebilirim.

---

Aslında "amazing playoff moments" videolarını koyacaktım buraya ama bunun son sahnelerinde yazan bir yazı var ki çaresiz bıraktı beni lskahgalsga.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails