20 Aralık 2008

SexyBack



Kelebenk
benim topraklarıma girip utanmadan Justin videosu falan koymuş bloguna [Esracım bari videonun düzgün versiyonunu koysaydın be lskfhsalga] hemmen müdahale etmem gerek diye düşündüm.

Bu videoyu hem tüm müzik zevklerime ters gelmesine rağmen Justin Timberlake'i sevmem sebebiyle, hem şarkının fena gaza getirici yapısından ötürü hem de Serhat yakında blogunda taklidimi yapacak diye kafasını karıştırmak amacıyla koyuyorum. Böyle 3-4 alakasız post daha gönderdim mi beni genel bi şablona oturtamaz, sçar diye düşünmekteyim slkghslgksa...

---

Justin paşanın New York konserinden SexyBack parçası, Ege bölgesinin en dinamik blogu ters soru işareti dat bılagsıpat dat kamda şimdi sizlerle olacak.

[jingle hesabı]


<<< ters soru, ters soru, ters soru işaretiiii, işaretiii, ters soru işaretiii >>>

5 yorum:

kelebenk dedi ki...

ahım var bir kere konserine gidicem bu adamın.

merfee dedi ki...

Justin dinliyom diyen rak sıtar gördüm ben, onçün üzme tatlı canını fışfışfış =)

Hayzanki dedi ki...

oğlum ben o şablonu her türlü oturturum, sen gönlünü ferah tut; buluruz bir formülünü...

October Swimmer dedi ki...

şu an vidyoyu izliyor ve dansediyorum biliyor musun :''(

sarunas jasikevicius dedi ki...

kıçım başım ayrı oynuyor hacı benim yea...

bu adam dünyanın en mukemmel varlığı bana göre.

Japonyada takılan, mağara seven, hekim bir boromir gibi yani...

Related Posts with Thumbnails