29 Aralık 2008

4 Minutes



Kelebenk'e daha önce de demiştim "benim topraklarıma giriyorsun" diye, uslanmamış anlaşılan.
Tekrardan sınır ihlali yaptı. Bu sefer doğrudan değil dolaylı olarak Justin'i dahil etmiş postuna.
Bakalım kelebenk son kez zıplıcak mı?

Madonna'nın sahne şovunun kötü olmasını kimse beklemiyor zaten, kadın tanrıça resmen.

Kelebenk'in koyduğu videonun, içinde hologram değil sahici Justin bulunanı aha bu yukarıdaki...

Dansederek dünyayı kurtaran adam diye filmi çekliecekmiş justin'in. Nerden mi biliyorum çünkü aynısı teyzemin başına geldi... Bu blogu herkese bütün arkadaş listene

3 yorum:

kelebenk dedi ki...

kim kimin sınırlarını ihlal ediyo acaba... aslında ismail yk la ilgili olan haberimi sana ithafen yapıcaktım vazgeçtim...:D:D

operadaki fantom dedi ki...

1-bu herifin çok daha iyi şovları var.
2-bu karının da çok daha iyi şovları var.
3-madonnanın sesi bariz kötü. gerçi sonlara doğru back vokallerle falan toparlıyor biraz.
4-ortada über bir dans da yok.

ikisinin ayrı ayrı çok daha güzel videööleri varken neden bu yani.

tik tok tik tok tik tok tik tok...

sarunas jasikevicius dedi ki...

@kelobek: ismail yk haberine bittim bu arada. justin benim sınırlarımda hacı kusura bakma ehehe

@aysegul: madonna ve justin'in de daha iyi şovları olduğuna katılıyorum. zaten justin'in bence süperbi videosunu koymuştum daha önce bunu koyma sebebim de kelebenk'in koyduğu video üzerine.. Madonna koycak olsam sebepsiz 2006 turnesinden jump videolarını koyardım...

Related Posts with Thumbnails