12 Aralık 2008

Dragon Ball



Çocukluğumun en sevdiğim çizgi filminin uzun metraj filmi geliyor.
Çıkan ilk afişlerden ikisi bu yukarıdakiler.

Bu post için araştırma yaparken (araştırma dediğim 2 dakka IMDb'ye baktım) Dragon Ball hakkında esasen hiç bi' şey bilmediğimi farkettim. 25 farklı versiyonu varmış hacı bunun. 15 bölüm süren sezonu da var, 70+ bölüm süren sezonu da... İzlemeye niyetlendim bunun üzerine. Avatar sonrası ne kadar sarar bilemiyorum eğlenceli olacağına eminim. Allah rızası için bilgi sahipleri bi iki yorum bıraksın. Öztürkjant sen biliyon anime manime. Bak bi gözünü seveyim...

9 yorum:

electropie dedi ki...

dragon ball z diye bir versiyonu biliyorum ben. bunların büyümüş halleri olması lazım. izlemek nasip olmadı ama zamanında çok popülerdi yeni kıtada. ama en kralı bence bizde yayınlanandır. "aaa kuyruğum çıkmış" şeklinde atv'deki dublajıyla izleyebilsek yeaağ.

Hayzanki dedi ki...

bi defa bile izlemedim la şu çizgi filmi, bizim dönemden izleyen var mı bilmiyom lakin pek muhabbeti geçmedi...

alt + 168 dedi ki...

dragon ball z en populer olanı ama bizim seyrettiğimiz değil. ben o atv'de yayınlananı bulmak istiyorum. zira çizgi film bu çocuklar günübirlik izlesin mantığıyla tekrar tekrar gösterdiler ama dizi nerde bitiyor hiç bi fikrim yok. son goku'ya noluyor, topladı mı gragon ball'ları? aynısı pokemon'da da geçerli tabi.. pikaçu eşşek kadar olmuştur şimdiye...

electropie dedi ki...

bizde yayınlanan 400 veya 600 küsür bölüm diye aklımda bişey kalmış ama tamamen atıyor da olabilirim. bi arkadaşım yıllar önce itü yurttaki bağlantıyı bulunca indirmişti hepisini, izliyordu. nereye vardı bilemiyorum. aynı eleman o zamanlar elfçe de öğrenmeye çalışıyordu lotr'tekinden. akıllı işi değil yani..

alt + 168 dedi ki...

o arkadaşa söyle çıksın kafeye mafeye gitsin, temiz hava alsın...

benim elfçe bilen arkadaşım var saati 60ytl'den özel ders veriyor. senin arkadaş gözden çıkarsın 1500 ytl'yi ana dili gibi elfçe konuşur, ölümsüz bile olur...

electropie dedi ki...

hehe.. adam elf hatun tavlamak niyetindeydi. nasıl olacaksa. "come on baby light my fire"ı elfçe söylemek mümkün değilmiş, vazgeçti sonradan.

Adsız dedi ki...

Türkiye'de yayınlanan linkini verdiğim seri, 153 bölüm, star yayınlamıştı bir aralar...

http://www.anime.gen.tr/animetanitim.php?id=505

Türkçe altyazıyı da Divxplanet'ten bulabilirsiniz.

http://divxplanet.com/sub/m/9447/Doragon-bru.html

alt + 168 dedi ki...

teşekkürler
büyük sevap =)

rabesandratana dedi ki...

abi öztürkjant seyahat araya girmeden ben söyleyim de avatar ne abi ya ühüh:(
dragon ball z güzel baya.

Related Posts with Thumbnails