20 Aralık 2008

Hellas


Bugun 2. hafta doldu Yunanistan'da çıkan ayaklanmalarda. Bir can kaybının sonucu iki haftadır yer gök yıkılıyor. Garip geliyor düşününce insana. Kendi habitatımla kıyaslıyorum doğal olarak dediğim gibi garip geliyor. Mantıklı düşününce ise doğrusunun bu olduğu kanısına varıyorum. Kıskanıyorum biraz, biraz da kendi insanıma kızıyorum. Herşeyi bilen, ukala enteller gibi konuşmak istemiyorum kendi insanıma kızıyorum derken çünkü kendim de farklı değilim.

Türk insanının toplu amnezisinin sonuçlarıdır bugune kadar ölen binler.
Unutursan sen depremleri, yediğin kazıkları, sana nasıl muamele edildiğini tarih elbette tekerrürden ibarettir.

İki haftadır yer gök yıkılıyor demiştim girizgahta. Aşşağıda boston.com'dan apardığım fotoğraflar var kanıt niyetine.










Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails