5 Aralık 2008

Moda İkonu Djibril




Şikayet geldi "oğlum psikopat mısın?" şeklinde. Sakat sakat adamlar mide kaldırıyormuş. O zaman alttaki bir sağ, bir sol bacağı kırılmış arkadaşın sokak halini göstereyim istedim.
Bacakları yerinde olan Cisse, moda ikonu Cisse.

İngiltere'de bi dönem, Fransa'da her dönem bu adam ne yapsa olay olur. Daha bunun pembe, kırmızı falan takım elbiseli halleri de var aslında, daha da rezil...

Sarı saçlı bi zenci de kalıcı olsun şu fitbol aleminde yahu.
İbrahim Ba
ayrı yalandı, El Hadji Diouf'u zaten hiç sevmedim. Abel Xavier yaptığı artisliğin beşte biri top oynamadı. Yattara direk isimden kaybediyor... Bi ara şu meymenetsizlerin resimlerini koyayım alt alta, ibreti alem olsun...

2 yorum:

Polly dedi ki...

Al işte, adam süper karizmaymış.. Aciz aciz koymanın anlamı ne? Çok merak eden gitsin baksın, cık cık..

sarunas jasikevicius dedi ki...

metallica dinlerken gelip "biraz sesini kısıp dinle, dinlediğini daha iyi anla yavrum" diyen teyze gibi çıkıştın, argumansız kaldım. cevab veremedim...

Related Posts with Thumbnails