20 Ekim 2008

Tokio Hotel


Üniversite hayatı boyunca en çok istediğim şey şu kabin otellerdi.
Açıcan okulun yanına, müşteri profilini inceleyelim:

Kestirmek için: Benim kaç kere derste kafam önüme düştü acaba bugune kadar? Kesin yüzleri geçmiştir. Noluyor böyle kabinler olunca? Öğle arası gidiyorsun kestirmeye veya "ben dersten bişi anlamıyorum, bi de çile çekiyorum uyumayacam diye" diyenler ders saatinde gidip tatlı tatlı uyuyabilirler.
Geceyi geçirmek için: Şimdi gün oluyor ders geç bitiyor, okulda işin oluyor ya da ne bilim dangalak arkadaşların buca'da 6-7 arası halı saha ayarlamış oluyorlar falan o saatten sonra eve dönüp sabah gelmek var ya, ooof ne lanet bi şeydir di mi? Napıyoruz? Geceyi burada geçiriyoruz, sabah okula yürüyerek geliyoruz, 1 saat fazla uyuyoruz hatta... Mis...
Okulda kaçamak yapmak isteyenler için: Şimdi üniversite bu, herkesin hormonları vıcık vıcık olmuş zaten. Adama sorarlar? Boş ev var mı? Varsa bile okula yakın mı? O sebeple hergün saat "Ayça bundan gayrı hergün 12.20'de 304 numaralı kabinde buluşuyoruz" diyosun, okul daha güzel geliyor gözüne artık değil mi?

İleride bu işe girsem mi diye düşündüm vallaha. Müfredat ne der bilemem ama acaip para var bu işte. Bi oda büyüklüğü yerde 8-10 kabin sığıyor. Vercen saati 3ytl'den kabinleri internet kafe mantığıyla, gelsin sipaliler. Tokyo pahalı tabi, geceliği 30euro tabut gibi şeyin.

Hadi okul yanına açmayı da geçtim, ulan açsana şundan bi tane Alsancak'a, Bornova'ya Ooze'un yanına! Sefil olmasın lan millet "baykuşla mı dönelim, aman vapuru kaçırmayalım, abi Karşıyaka'ya 6 kişi götürür müsün" diye... Bende ki bu ticari zeka 5 kişide daha olsa kriz mriz hissetmezdik yemin diyom...

Tokio Hotel demişken gözümde tüten bro'm Canır'a da selamlarımı iletmek isterim.
Kenk artık aç şu blog siteni, bi de telefonunu ver de sesini duyalım

8 yorum:

kelebenk dedi ki...

yauuu bunlar tek kişilik deil mi nasıl boş ev ayağını yaptın anlamadım?!
yani tek bi şekilde girilir belki ve çıkılır ... bi kere hareket özgürlüğü olmaz...
amann akşam akşam bak canım sıkıldı..

sarunas jasikevicius dedi ki...

arkadaşım sevişmenin anatomisini anlattırma bana şimdi. nerdeyse bi metre yukseklik var orda kafa çarpma durumu olmaz sanıyorum. pozisyon zenginliği dar alanda artar ayrıca...

Bulletride11 dedi ki...

Ders arası için asrın olayı olur

Hayzanki dedi ki...

5 Element'te uyku gazı da basıyorlardı bunun içine, tak diye uykuya dalıyordun; lakin rahat uyuyamazsın bunun içinde, tabut gibi lan...

sarunas jasikevicius dedi ki...

ya hacı farzet alkollusun, farzet derste kafan düşüyor önüne,farzet acaip bi motor kız kulağına "seni arzuluyorum hayzanki" diye fısıldadı

git burda yaşa demiyorum zira ben de...

Hayzanki dedi ki...

hiçbiri için değil de sırf ayılık olsun diye klostrofobisi olan arkadaşa şaka olarak herifi karga tulumba içeri tıkıp camlı kapıdan izlerim içerideki can çekişmesini...

o olur mu bilader?

sarunas jasikevicius dedi ki...

tabi seni eşşek şakası kriterlerin altında incelediğimizde oldukça elverişli bir şakasal alan...

Mesela kabinler arası konuşma amaçlı delikler açıp noyan'ı atarız içeri yan kabinlere de militarist muhabbetten yeni çıkmış uçman ve en doğal haliyle cem öztürkcan'ı koyarız. çiğdem çitleyerek noyan'ın cama kafa atışını izleyebiliriz...

Hayzanki dedi ki...

oğlum ben bunu yapacam, çok süper bir fikir...
hatta üst tarafa Dikili ortamlarından yeni akmış bir adet Lö Gardaş, alt kabine de sarhoşluğun doruklarında bir adet Yusuf; ölür falan herhalde :)

Related Posts with Thumbnails