5 Ekim 2008

Més que un club

Man Utd ile beraber her daim gönlümde özel bir yeri vardır Barca'nın. O sebeple 6-1lik skoru görünce delirdim doğal olarak. "Ne olmuş ne bitmiş maçta yeahu" diye biraz bakınınca hevesim kursağımda kaldı azcuk. Tam randımanlı keyiflenemedim skora. Otuzuncu dakikaya varmadan 5-1 olan bir maç, bir takım ucuz goller, çökmüş bir Atletico.

Henry ve Maxi'nin golleri "obaa" dedirten cinsten, Messi paşa gene sansasyonel (hem çalımları hem ahlaksız frikiği ile) Xavi ve Iniesta İspanya'yı nasıl şampiyon yaptıklarını unutmamışlar belli ki. İkiside o kadar güzel oynuyor ki tarif için güzelden daha güzel bir kelime seçemiyorum. Iniesta'nın iki topu direkten dönmüş, yazık olmuş diyoruz.

Atletico'da Simao, Forlan, Maniche eksik Barca'da ise yeni transferlerden Keita yedek, Hleb ve Alves kadroda yoklar.
Ama esas can alıcı nokta Barca'nın klubesinde Henry otururken Madrid'in klubesinde oturan 29 numaranın isminin Keko olması. Hani fark bu denli olunca seviyesiz espri yapası geliyor insanın, yoksa biz de biliyoruz Ömer Üründül gibi "bloklar arası bağlantı çok önemli, çaviyle iniyesta çok mühim oyuncular" demeyi [not: ömer abi henry'nin golunden sonra ne güzel oooo demiştir bee]

Evet eze eze yenmiş tuttuğum takım ama bi' şey eksik gibi. Nerede mücadele? Kun efendi sana feryadım!. Maradona'nın kızına kaynamakla bir değilmiş değil mi Camp Nou'da oynamak?... Hadi canım, hadi arkadaşım...

Barca kendi sitesinde kendini yırtarcasına "That’s what you call football!" diye bağrınıyor.
Ben açılış sayfasında yazanı tercih ederim her halükarda.

"Més que un club"

-------

Hizmet: Maçın kapsamlı özeti için burayı, sadece golleri görmek için şurayı tıklatınız.

2 yorum:

October Swimmer dedi ki...

ne yazık ki bu kez senle aynı hislere sahip değilim.
manu ve barça hiç bir zaman kanımın ısınmadığı ve bana antipatik gelen takımlar. sanırım seven çok seviyor,sevmeyen de nefret ediyor. İspanya'da rekabetin madrid tarafını,ingilterede ise londra takımlarından birini tercih ederdim.

o değil de Kun ne yapsın?
defans,coupet... Çok umudum vardı atletico madrid'den bu yıl,kimbilir belki bu maç bir istisna olur...

alt + 168 dedi ki...

atletico kun, forlan, simao, luis garcia, maxi gibi adamları ile oha dedirten bi hucum hattına sahip

her daim real'e karşı atletico'yu desteklerim lakin barca ilk göz ağrım...

Related Posts with Thumbnails