2 Ekim 2008

Handlebars


Flobots - Handlebars

Daha evvel bir rap şarkısına gönül vermişliğim bile yokken bu şarkı çok fena yaptı beni.
Melodisi, yavaş yavaş yükselmesi, sözleri ve en fenası klibi...

Aranızdan "neymiş bu be?" diye bakmaya tenezzül etmeyecek tembeller olduğu için özetleyeyim kısaca.
İki arkadaşın farklı yollar seçmesiyle başlıyoruz şarkımıza. Biri basit bir hayatı seçiyor. Müzik, insanlar, sadelik var yolu üzerinde. Diğeri para ve gücü kovalıyor. Güç isteyen başkan bile oluyor ve daha fazla gücü kovalarken insanları sömürüyor. Buna karşı çıkanların başında arkadaşı var. Hikaye ilerliyor...

Şarkıyla beraber klip de ileriliyor hikaye ile. Keman ve trompet acaip bi hava vermiş şarkıya, gaza gelen son kısımlarda giren twin allah allah nidaları ile bitirtiyor şarkıyı...

Ben de gaza gelip zayıf bi yazı yazdım sanırım ama klip ve şarkıya dikkatinizi verirseniz gerçekten değerli bi ürün keşfettiğinizi göreceksiniz...

i can ride my bike with no handlebars, no handlebars

3 yorum:

operadaki fantom dedi ki...

çok acaip bir şarkı ve çok acaip bir klip yahu. izlememekte direnen varsa bir de ben ısrar ediyorum. izlesenize lan. mis işte.

komutan dedi ki...

dostum video kurbağa olmuş

alt + 168 dedi ki...

dostum youtube göçmüş dailymotion'a geçirdim...

Related Posts with Thumbnails