28 Ekim 2008

Blogger'a Kavuşma Anı


Ne güzelmişsin sen be blogspot. Çok sevgili Cihangir Karabağlı beyefendinin isteğiyle kapanmanda anladım kıymetini. Kokunu özlemişim, aynı dondurmayı kaşıklayışımızı, yağmurda koşuşturmamızı özlemişim. İnsan kaybedince anlıyor böyle günleri. Yerin bende her zaman çok farklı olacaktı elbette ama yapmamlıydım. Teselliyi başka kollarda aradım, hata ettim. Ama gerçekleri söylüyorum, hep seni düşledim, senmişsin gibi hissetmek istedim. Affet beni zayıftım, irademin dışında gelişti herşey. Ama geri döndün şimdi, bence çok güzel olacak.

Teoman'ın da dediği gibi blogspotum

senden önce senden sonra, daha kaç blog gerek bana, benim seni unutmama?


Bu kaltağı da bi daha görmeme gerek kalmaz inşalla... Yarınlar bizim blogspot...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails