23 Ekim 2008

Chinese Democracy #2 | Fall of the Dr Pepper

"Chinese Democracy çıkıyor" demiştik zaten, 3-5 bi' şey daha karalayım istedim.

Öncelikle "Dr Pepper nedir, ne değildir sevgili terssoruişareti bey?" dediğinizi duyar gibiyim (bu da yeni moda. "milyonlar takip ediyor beni" tribi, "okuyucularımla arama seviye koymam" tavrı falan)

İçmediğim ama hakkında yorumlara baktığım zaman leş bir tadı olduğu sonucuna vardığım bir içecek kendisi. Ne kadar tatsız olursa olsun sahibinin luzumsuz gazı sayesinde oldukça çok içilen bir içecek kıvamına gelecek yakında. Sahipleri olacak çapsız adam demiş ki:

"chinese democracy denen motherfucker 2008 yılında çıksın tüm amerikalılara bedava vericem bi şişe"

Peki 11 senedir ismi olan cismi olmayan bu albümün 30. kez ertelenmeyeceği ne malum?
Değil tabi, Axl sıfatsızında güven olmaz ama Gn'R ana sayfasına sayaç koymuş, Chinese Democracy singleını dinlenebilir kılmış vs...
Yani Dr Pepper sözünde durursa dünyanın en keyifli iflasını seyredebileceğiz sanırım.

Bu arada Dr Pepper'a takılıp ilgi dağıtmayalım, 8 elemanlı grubumuz (sanki senfoni orkestrası) Guns'a ve Chinese Democracy'ye dönelim. Şarkı güzel. Alışılmış Guns n' Roses gibi değil ama adamların en son resmi kayıtlarını çıkaralı 15 sene olduğunu ve adamlar diye bahsettiğim güruhtan solist dışında tüm elemanların defalarca değiştiğini düşünürsek anormal değil tabi.
Estranged beklemiyordum ben de zaten.
Şarkı güzel diyordum, evet oldukça catchy bi' şey becermişler, kulakta kalıyor, riffler harika, ara sololar şahane vs.. Zaten bu albümde azıcık bile vasat bi şarkı olsun Axl ibişinin saçlarını yolarım tek tek..

Sonuç olarak ben bu albümü yeni çıkan bir grubun gibi, umut vadeden bir grubun albümü gibi dinleyeceğim. Herşeye rağmen kapağında Guns n' Roses yazacak bu albümün... "Death Magnetic'den daha iyi olacak" diyor içimden bir ses...

---

Axl'ın hala allah belasını versin o ayrı mevzuu...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails