16 Ekim 2008

Hellsongs

Uzun süredir canım bu kadar yanmamıştı. Youtube'da sekerken buldum bu isveçli ibişleri ve bulduğum o andan beri lanet ediyorum.

Olayları ne bunların? Bi tane Dido sesli abla yanına bi klavye, bi gitar çalan eleman müzik yapıyoruz diye geçiniyorlar. Kendi şarkılarını yapsalar gam yemeyeceğim de Symphony of Destruction, Seek and Destroy, Run to the Hills falan çalıyorlar, bi de çok afedersiniz yarak gibi yapmışlar şarkıları, 2-3 seferde anca bitirebildim dinlemeyi...

Bu aşşağıya tadımlık Symphony of Destruction'ı koyuyorum, görebilin müzik tarihinin en güzel rifini nasıl mahvetmiş kafasına sçtıklarım...

Symphony of Destruction


not: Sanki Ayşegülnazcan hanfendi bu gerizekalıları sevecekmiş gibi hissediyorum, o yüzden biraz tedirginim...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails