17 Ekim 2008

¿


Bundan sonra bi süre böyle gidecek.
Kimseyi üzmek istemem ama her insan gibi -belki biraz daha fazla- ben de bencilim.

İçimden nasıl geliyorsa öyle davranıyorum sadece.

Sonra görüşürüz...

4 yorum:

operadaki fantom dedi ki...

böyle derken??

Serhat dedi ki...

N'ooluyo lan?
ya fitbolcü, ya siporcu, ya komik reklam ya da marka logosu falan yayınlardın sen; ne oldu da, ergen triplerine girdin?
3 kuruşluk bi blog sitesi zevkimiz var, onun da içine ettin hee...

sarunas jasikevicius dedi ki...

anlık geliyor gidiyor öyle, bu sefer şiddetli oldu (tünelin ucundaki ışığı göremedim klişesini kullanmak istiyorum) geçti biraz, siporcu, fitbolcudan devam edeyim...

October Swimmer dedi ki...

yakışmadı

Related Posts with Thumbnails