24 Şubat 2009

Oscar Şeysi (yorum görüş falan)


81. Akademi ödülleri dün gece yapılan törenle sahiplerini buldu (hasta oluyorum böyle kalıp cümlelere lsakgha) Gecenin yıldızı açık ara Slumdog Millionaire ve Hugh Jackman idi.
Slumdog Millionaire 10 adaylığı bulunan 9 kategoriden 8ini kazandı. (en iyi ihtimal 10da 9 yapacaktı yani) 13 adaylığı bulunan Benjamin Button tamamı teknik olan sadece 3 ödül kazanırken Slumdog Millionaire'in en iyi film ve en iyi yönetmen dahil 8 Oscar alması büyük olay oldu haliylen. Oyunculuk kategorilerine adaylığı dahi yoktu filmin ama bi de öyle düşünmek lazım. Çoluk çocukla bu kadar oluyormuş diyorum (yuuuuh!)


Hugh Jackman için bi iki laf etmek gerekiyorsa zaten varolan sevgimi katladı diyebilirim. Şovun başlamasının 5. dakikasından itibaren gelmiş geçmiş en eğelnceli törenlerden biri olacağını göstermişti. Aşkitom Anne Hathaway'i sahneye çıkardığı anda suratımda aptal bir gülümseme vardı. Adam sadece uzun boylu, kaslı, güzel gülümsemeli değilmiş allah kahretsin. Çok yetenekliymiş ciğersiz adam slfhaslga.


Daha evvel -en baba 6 ödül için- yaptığım tahminde 4 ödülü tutturmayı başardım. The Wrestler'dan çıkar dediğim leading actor ve supporting actress ödülleri beni yamultan iki ödül oldu. Hadi Marisa Tomei eyvallah da garanti denen Mickey Rourke oldukça şaşırmamı sağladı. Robert De Niro heykeli kazanan Sean Penn'den bahsederken "bunca yıldır hetero hetero nasıl ödül alıyordu bu herif yahu" diyerek çok güldürdü beni dediğim anda Sean Penn ödül konuşmasına "sizi gidi komünist, homo seven ibişler sizi" diyerek başlayarak gecenin lafını etti. 6 adaylıkla 2 Oscar kazanarak Robert De Niro ile durumunu da eşitledi. Çok sevmem ama hakkını verelim, çok büyük oyuncu. (kelebenk: "sean penn değirmenlere karşı" salkfjaslkgfa çok güldüm kızım)

Bir lafım da şu yukarıda gördüğünüz çifte gitsin. Allah belanızı versin lan sizin. Bunların 3 çocuğu var di mi şimdi. Bunlar ne diyolar "annem Angelina Jolie, babam Brad Pitt benim" mi diyolar. Onların da allah belasını versin. El kadar çocuklara bela okuyorum lan sinirimden. Ne biçim hayat bu.

Son şovlarından sonra Hugh Jackman-Anne Hathaway çiftinin arasını yaparak rakip tohumların yetişimine katkı sağlamak istiyorum. Şşş Hugh bak geçen duydum Anne "ona karşı boş değilim" demiş. Anne, Hugh da seni seviyo bence benden duymuş olma ama...


Geceyle ilgili en çok hoşuma giden şey ise ödüllerin gayet seri şekilde "çabuk çabuk çabuk daha burdan grammylere yetişcez" şeklinde dağıtılıverilmesi ve oyunculuk ödüllerinin 5 eski kazanan tarafından sunulması idi. Öncesinde dev perdede eski kazananların konuşmaları gösterildikten sonra perde 5e ayrılıp sunumu yapacak 5 Oscar sahibi oyuncu üzerinde sabit kalıyordu. Yükselen perdelerin altından o kişilerin gelişi oldukça görkmeli oluyordu doğal olarak. En iyi erkek oyuncu ödülünde tek sahnede Anthony Hopkins, Robert De Niro, Ben Kingsley, Adrian Brody ve Michael Douglas görünce insan afallıyormuş. Ben şahsen orda Michael Douglas yerine Tom Hanks veya Al Pacino görmeyi tercih ederdim de, kalan 4ü baya iyi olduğundan çok büyük dert sayılmaz... (dert? slghalgas)


Son söz Heath Ledger'a.

Çok yazık oldu be bilader sana. Aldın Oscar'ı da keşke yaşayıp kazanamasaydın da "hakkını yediler herifin" diye jüriye sektirseydik...

-----

gecenin en eğlenceli 10 anının videolarına burdan ulaşılabilir. seyrettiyseniz bile bence tekrardan bakın.

5 yorum:

Spicoli dedi ki...

Michael Douglas yerine aslinda gecen yilin kazanani Daniel Day Lewis`i bekledik ama abimiz Muhtesem Scorsese`yi ayagina getiren adam neticede, gelmemis dogal olarak.

kelebenk dedi ki...

ahahahha...
kadınlar kendilerine gülebilen erkekleri severler. sşdfksşlfkl

alt + 168 dedi ki...

ben sana gülüyom diye mi seviyon beni =P

cem yılmaz'ın da ağlayarak dediği gibi "herkes bana gülüyo =("

kelebenk dedi ki...

- e iyi ya.

- ha iyi mi?!

alt + 168 dedi ki...

@spicoli: bu arada en sevdiğim adamlardan sayın day lewis'ı saymama rağmen ekleyerek bana süper bi kıyak yaptınız. tenks e lat.

Related Posts with Thumbnails