11 Şubat 2009

Ayça Şen


Sade Vatandaş'a çıktı Ayça Şen yeni albümünün şerefine. Şarkısı fena değil, tutar bence de konu bu değil. Bu kadın mukemmel ya. Böyle kırık, arıza, komplekssiz, her konuda yetenkli... Çiziyor, radyoculuk yapıyor, röportaj yapıyor, köşe yazısı yazıyor yetmedi albüm de çıkarmış.

Arıza kadın gebertti beni çat çat koyduğu laflarla...

ob - senle yaptığımız röportajda sinirle bi sene bu işlere ara vericem dedim, sonra sözümü tutmak zorunda kaldım.
- vaay, kedi kedi olalı bi fare tuttu desene...


---

ob - ayça albüm süper, bunu verme sen bana ben gidip satın alayım.
- ya boşver be, yukarıda radyoda 10 tane var, veriyim mi fazladan. hatta ne vericem ya indir internetten..
.

Gerçi şimdi düşündüm de masadaki diğer insanlar da Okan Bayulgen ve Tuna Kiremitçi. Fotoğrafçı, dublaj sanatçısı, tv programcısı, aktor biri, diğeri ise yazar, müzisyen ve köşe yazarı...

Canım sıkıldı gece gece...

3 yorum:

Canır dedi ki...

yuh diyorum.ayça şen album mu cıkartmıs.Ne tür albümmüş bu?

alt + 168 dedi ki...

böyle nil karaibrahimgil'in biraz daha rock soslusu gibi.. kendisi keşke daha punk yapsaydım dedi programda. sahnede çıldırmak daha kolaymış slhaslga

Magie Noire dedi ki...

Albümden parçaları birkaç hafta önce myspace'inde dinlemiştim, gayet sevdim ama evet daha sert olsaymış demiştim içimden içimden...
Kendisinin hastasınım bu arada, her sabah Virgin Radio'da dinliyorum, yol daha çabuk bitiyor, gün daha bi güzel başlıyor. Onlar karşim Sebastian Carlos'la anıra anıra güldükçe ben de otobüsün camına kafayı yapıştırıp kahkamı zar zor bastırıyorum.
Kısacası ay lev ye ayça, ne yapsan ay lev ye...

Related Posts with Thumbnails