21 Şubat 2009

Rihanna'nın Yeni İmajı


"Sevgilisi Chris Brown'ın gözaltına alınması sebebiyle performansını iptal eden Rihanna yerine Justin Timberlake ve T.I. sahne aldılar" şeklinde görmüştüm haberi ilk. Justin her zamanki gibi krallığını göstermiş, Rihanna aptal aşıkmış, sevgilisi Chris Brown (çıktığı ilk günden beri tiksinirim) ise gözaltına alındığında göre yapmış bi abecilik diye düşünmüştüm.

Meğersem olay tam olarak böyle değilmiş. Justin ve T.I. bir kaç saatlik prova ile şahane şov sunmuşlardır, takdir edilesi. Ama hikayenin ilginçliği Rihanna'nın performansının neden iptal olduğu. Evet sevgilisi hakkatten gözaltına alınmış ama alınma sebebi Rihanna'yı şu yukarıdaki resim haline sokmasıymış... Ulan bebek gibi kızı napmış hayvanat ya... Benjamin Linus'a benzetmiş...

3 yorum:

diskdünya dedi ki...

bir bu kadar da bu dayağa boyun eğen kadınlara kızgınım. hırsızın hiç mi suçu yok gibi bi üslupla söylediğim için tepki çekebilirim, ama cidden yani. yazık ya.

sarunas jasikevicius dedi ki...

tepkine katılıyorum ben de ama bu durumu ayrı tutmam lazım chris brown ayısının dudakları 63cm rihanna komple 150 falan heralde...

boyut farkı var...

Spicoli dedi ki...

O dudaklarla yer bile adami. :Jason Maxiell eats babies:

Related Posts with Thumbnails