15 Şubat 2009

All-Star Saturday ya da Yetenek Yarışmaları ya da Valentine's Day ya da Her Ne Boksa İşte

Hayvanlar gibi sevdiğim, yıllardır hiç kaçırmadan (allstar maçını kaçırsam bile) seyrettiğim cumartesi gecesi yetenek yarışmaları bu sene nedense pek sarmadı, saramadı. Bizde eşşek diye geçen oyunun amerikan versiyonu HORSE falan oynatacaklardı bu sene -ki baya eğlenceli olmuş gözüken- o sebeple atraksiyon olarak ne yapacaklarını şaşırmış bunlar diye düşündüm.


Gecenin esas oğlanı dunk contest tam anlamıyla saçmaladı zaten bu sene. 3 senedir katılan -küfür etsen edilmez- Nate Robinson gene burdaydı. Rudy Fernandez'i tutarak seyretmeye başladım. Fernandez birbirinden enfes iki smça yaptıktan sonra ilk turda elendi. Özellikle ilk smacı ilk turun en güzel smacı olarak en düşük puanı aldı.

Finale smaç yarışmasına boyları en uygun olmayan ama son iki senenin şampiyonları Nate Robinson ve Dwight Howard kalmıştı. Dwight geçen sene çok ekmeğini yediği Superman tiyatrosunu geliştirilmiş haliyle tekrar ortaya çıkarmışken, Nate cücesi cevapsız kalmadı ve belki de bu sayede internet oylarını toplayıp kazandı yarışmayı. Yere çömelmiş arkadaşının sırtına basarak (sakatlık riskine koş) veya rakibi Dwight Howard'ın sırtından güç alarak smaç yaparak kazandı yarışmayı. Saçmalık.


Kabul edeyim KryptoNATE esprisi güzel olmuş ama iyice tiyatral bi hal aldı smaç yarışması. Telefon klubesine girip pelerin tak, sonra yemyeşil bi cüce gelsin ben seni yendim tripleriyle omzuna elini koyup smaç bassın. Saçmalık. Neyse ki canlı yayın arasında LeBron ayısı da benim gibi düşünmüş olacak ki "seneye ben de varım aga" diye beyanatta bulundu.

Üçlük yarışması kötüydü bahsetmeden geçiyorum. Skills Challange'ı favorim rookie Derrick Rose kazandı. Paslarını tek seferde sokarak zaten aranızdaki tek adam gibi 1 numara benim dedi adeta. Finişte yaptığı ters smaç oldukça lezizdi. Aferim Derrick doğru yoldasın...

Şu an itibariyle Allstar maçına 3 saatten daha az bi vakit kaldı. Haftasonumu piç eden NBA yönetimine lanet olsun.

2 yorum:

Spicoli dedi ki...

Hocam ufak hata olmus Nate sampiyon olali 3 yil oldu. gecen yil dwight, ondan önce green, ondan önce de biriydi simdi hatirlamadim.

Haa bir de onaylama bunu mümkünse, ne gerek var, sidik yaristirmioruz.

eline saglik.

alt + 168 dedi ki...

sidik yarıştırma değil tersi düzeltme olarak kalsın. teşekkürler.

Related Posts with Thumbnails