3 Eylül 2008

Zeitgeist


Ignorance is bliss ne güzel laftır.
Resmen canın sıkıldı, kendimi değersiz ve boş hissettim bu film/belgeselden sonra. Söylenmiş tüm yalanları abondane olmayalım diye yavaş yavaş sakin sakin anlatıyor gibi gözüküyor ama yediğim tokadın şiddetiyle 5 saat uyuyup, uyandım. Resmen kimyamı değiştirdi bu döküman.

3 bölüm, 3 az çok herkesin bildiği hikaye.
Part I: The greatest story ever told çok eğlenceli ve şaşırtıcı.
Part II: All the world's a stage hırsın, kontrolun, sebep sonuç ilişkisinde harcananların hikayesi.
Part III: Don't mind the men behind the curtain filmin esas olayı. Can sıkıcı kısmı da bu zaten. Film bittiği anda ağzımda kalan tadı tarif etmek istesem de yapamam ki yapmak istemiyorum. Gördüklerimin hepsini unutmak istiyorum. Yarın sabah tekrar pop kültürüne ruhumu teslim etmiş olarak gözlerimi açmak, ayakkabılarımı sevmekten, play station oynamaktan, interneti eğlence için sömürmekten zevk aldığım için vicdan azabı duymadığım bir güne uyanmak istiyorum.

Hakkaten "ignorance is bliss" diye boşuna dememişler, daha önce de farketmiştim ama bu kadar ağırı olmamıştı..

Seyredin bunu... Mutlaka seyredin...

---

Torrent
Web sitesi

1 yorum:

October Swimmer dedi ki...

vay!
işte şimdi seni ayrı bir sevmeye başladım

Related Posts with Thumbnails