4 Eylül 2008

Shit Happened

Evet geldik o malum şarkıya arkadaşlar. Haysiyetsiz anketimin daha 11 günü olmasına rağmen 130 oy alınca artık yeter dedim. Oy kullanan siz şerefsizlerin üçte biri bu blogdan "bi bok olmaz" dediği için öncelikle hepinizin allah cezasını versin.
"Yok len bu blogdan bi bok olur bence" diyen %26lık kısma özel teşekkürlerimi sunuyorum, beni sizler varettiniz.

Ne anlama geldiğini bilmeden "öyle deme iyi kızlar yea" şıkkını işaretleyen 22 kişi [%17] beni özel olarak dinlesin. Gördüğüm kadarıyla sizin durumunuz en fenası. Şifa diliyorum.

Aslında yeni anket koyma fikri ile kaldırdım bu anketi ama sonra diğerinden de vazgeçtiğim için böyle bi bahane uydurmak zorunda kaldım. Her ne ise tam sonuçlar aşşağıda bulunmaktadır. Cümleten esen kalın...

Bi bok olur: 34 [%26]
Bi bok olmaz: 45 [%35]
Bok olur: 27 [%21]
Öyle deme iyi kızlar yea: 22 [%17]

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails