27 Eylül 2008

Olivia Wilde


The OC'de gördüğüm ilk günden beri favorilerim arasındadır.
Güzel olduğunu görmemek için kör olmak lazım evet ama asıl kendisini çekici kılan şey ne, pek çözemedim. Şu an böyle olsa da pek çok kişinin ilk tanışması Yvonne Strahovski
'yi çokça andıran sarışın halidir. Sanırım kahve daha iyi olmuş... [bakınırken kendisinin doğal sarışın olduğunu da öğrenmiş bulundum]

spike.com'un anketinde TV'nin en seksi ikinci kadını seçilmiş, şaşırdım. Ben tek kendim beğeniyorum sanıyordum, değilmişim...
Listede kendisini geçen tek şahıs olarak Gossip Girl, Veronica Mars ve Elle Bishop (heroes) olarak heryerde karşımıza çıkan Kristen Bell. O da apayrı bir varlık zaten. Çemçük ağzına rağmen evimin kadını yaparım seni Kristen, bırak o Sylar ibişini....

Olivia'ya dönersek tekrardan...
"Allah sahibine bağışlasın" yalanını söylemek istiyorum kendisine...

1 yorum:

ugur parildak dedi ki...

terbiyesizlik yapmayalim :P

Related Posts with Thumbnails