12 Eylül 2008

SO


2-3 hafta önce Can'ın bilgisayarından bi post yazayım demiştim. Konusu da "top ten @ serdar ortaç" olacak idi. Sonra noldu? Çağdaş geldi, muhabbet ettik falan yarım kaldı post bıraktım bende öyle. Sonra bugun Erdem'in top5 muhabbetini görünce yarım kalan yazım geldi aklıma. İşin ilginci yolda gelirken de böyle eski sevgili listesi gibi bi' şey yapmak geçmişti aklımdan ama sonra hatırlamadığım bi sebepten ötürü vazcaymıştım.
Her neyse konuyu gene şahane dağıttım. Serdar Ortaç karşimden bahsetmek istiyorum bugun ama kendisine paragraflar, kitaplar, ciltler yetersiz kalacağı için sadece yaza damgasını vuran Şeytan isimli şarkıdan bahsedeceğim sevgili dostlar.

Şarkımız, hepimizin beynini kemiren "hayağat beni neden yoruyosun?" sorusuyla açılıyor.
Ya Serdar bi sktir git yea. Hayatın nesi seni yoruyor be. Götüm gibi şarkılarla dünyanın parasını kazanıyosun, kliplerinde konserlerinde oynayan taşoz kızlara bakıp "serdar bunlara tıklıyo mu aceba ehü ehü" diye pis muhabbetini biz yapıyoruz. Hayat beni yoruyor lan. 1.70 boyunla yemediğin bok kalmadı ben burda hala blog yazıyorum.

Sonra insanların sözlerini anlayamadığı kısım geliyor. Hani Serdar'ın " ..ze ..ze" diyip yere çökme dansı yaptığı yer. Sözleri oldukça ilginçmiş okuyunca şaşırdım diyeyim...

nasip olsun en güzel aşktan bize
adımız birer hastaya çıktı mı yüze bakan yok.
sanıyorlar diz çöker aşk önümüze
bu zamanlar fazla gezenlere vize veren yok.

hayat beni neden,yoruyorsun,
madem çok günah, oyunu sen bozuyorsun.
sebebi çok...

"en güzel aşk" bir pizzaymış da pay ediliyormuş gibi bi izlenim yaratmış SO. Burda kendisini anlayamadığımı ama saygı duyduğumu belirteyim. "Birer hasta" kısmını da anlamadım ama "yüze bakan yok"ne demek anladım. Yani kimse bakmıyor bana anlamında. Yere çökme dansının malzemesini veren satır 3. "Diz çöker aşk önümüze" derken kendini aşk ile bütünleştirmiş SO yere çöküyor. Dahice... Fazla gezenlere vize verilmemesi saçma olmuş bence vize sistemi ile bu fazla gezme kontrol altına alınabilir ahahaha komik... Ulan Serdar gıcık olamadım sana bi ağız tadıyla be...

---

ödev:

hayat beni neden,yoruyorsun,
madem çok günah, oyunu sen bozuyorsun.
sebebi çok...
kısmını en net açıklayana dondurma ısmarlayacam...

not: Boyum 180, yeşil gözlüyüm, dazlak karizmasına sahibim...

5 yorum:

October Swimmer dedi ki...

ben yorumlamasam dahi bana dondurma ısmarlayacak incelikte gerçek bir prens olduğundan,yorumlamıyorum.

sarunas jasikevicius dedi ki...

kenka ödevi düzgün yapsan da bi sinerji oluşsa, dondurma problem değil..

NYN dedi ki...

güzel konuya değinmişsin, hassastım biliyosun, rahatladım ben de bir nebze...

operadaki fantom dedi ki...

ay lav serdar.
ayrıca açıklamasını "senogecegezenlereaçbirsor".

sarunas jasikevicius dedi ki...

o zaman neden bir gün 4ümüz buluşup serdar konserine gitmeyelim ki?

dondurma yeriz..

Related Posts with Thumbnails