14 Eylül 2008

Shaq

"735 gün sonra basketbolu bırakıyorum."

Shaq'in değişik beyanatlarına alışık her basketbolsever ama iyice cozuttu. "732 değil, 733 değil, 734 değil. 735 gün sonra basketbolu bırakıyorum"

Koca oğlan olmayınca nba'in büyük bir renk kaybedeceği kesin. Bu ligden ne pivotlar geçti. Hakeem, Ewing, Robinson var benim basketbolu bırakışlarını hatırladıklarım. Shaq'in eksikliğinin daha büyük olabileceğinin söylemek için kahin olmaya gerek yok.


Bu adamın şovları dışında ne kadar özel olduğunu anlayabilmek için rakamlarına bakmak oldukça tatmin edici bir tabloyu görmemizi sağlar. 23 sayı, 13.5 rebo, 3.5 blok ortalamasını rookie sezonunda yapmış, kariyer ortalamaları 25 sayı, 11,5 rebo, 2,7 asist, 2,4 blok olan bir adam. Kariyer saha içi isabet yüzdesi %58 olan bir adam. 2 farklı takımla 4 şampiyonluk yaşamış toplamadığı kişisel başarı kalmamış bir adam.

Magic, Heat, Suns formaları giymiş olsa da benim gözümde her daim Lakerdır bizim koca oğlan...

Özlemişim be. Dur bi ödemeli yapayım da arasın beni ibiş....

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails