19 Haziran 2008

F.R.I.E.N.D.S.

İki arkadaşımın ısrarı ve sınırsız internetimle ne yapacağımı bilememem üzerine başlamıştım friends denen bağımlılığa. 10 sezonu yaklaşık 2 haftada indirip seyretmeye başlamıştım. ilk 3 sezon gayet eğlenceli "aa iyi ki indirmişim yahu" söylemleriyle geçti. ama 3. sezon geçtikten sonra ne olduğunu bilemez şekilde avcunun içine aldı dizi beni. 7 sezonu bir aydan kısa bi sürede her boş anımda seyrettim. bitirmeye çalışıyordum ama bitince ne olacağını da biliyordum. ve bitti. dün gibi aklımda diziyi bitridiğim ruh hali. gece 4 falandı sanırım. boş sokağı izledim 10. sezonun son bölümü the last one. neyse bu aralar tekrar başlamaya niyetim var bu arkdaşlara. belki sıfırdan hepsini tekrar tanır, bitince de tekrardan arkadaşlarımı kaybetmiş gibi hissederim..

3-5 tiriviri verelim:

* Courtney Cox'a öncesinde Rachel rolu teklif edilmiş ama senaryoyu okuduktan sonra kendisi Monica rolune talip olmuş.
* Chandler rolu için two and a half man'in alan'i Jon Cryer ve Iron Man'in yönetmeni Jon Favreau düşünülmüş. ilerleyen sezonlarda favreau monica'nın multimilyoner sevgilisi olarak dizide kısa bir dönem rol almıştı.
* 10 sezon boyunca dizide gözüken ünlülerden aklımda kalanlar: Brad Pitt, George Clooney, Bruce Willis, Sean Penn, Julia Roberts, Gary Oldman, Robin Williams, Danny DeVito, Charlie Sheen, Alec Baldwin, Jean Claude Van Damme, Billy Cristal, Ben Stiller, Helen Hunt, Christina Applegate, Reese Witherspoon, Denise Richards, Brooke Shileds, Rebeca Romjin Stamos, Winona Ryder, Elle Macpherson, Jay Leno ve dizide yıllar boyu gözüken Tom Selleck
* Bruce Willis
dizide Matthew Perry ile girip kaybettiği bir iddia üzerine iki bölüm bedava oynamıştır.
* Dizi boyunca Rachel herkesle aynı evi paylaştı bir dönem.
* Friends altılısı dışında 10 sezonun tamamında gözüken tek kişi Gunther.


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails