28 Haziran 2008

anti klişe timi I


- asma lan suratını artık. olan olmuş.
- abi kız ne istediyse yaptım, bi' gün bile üzmedim ühühü..
- kötü olcan olm bu devirde, kötülerini kıymeti biliniyor. bak piç kamil'e ipnes(dubap).. ah ne vuruyonuz be??

- yeter artık sus, sus!!

------------------------------------

- abi saçmalama etiniz ne budunuz ne? nasıl ayrı eve çıkabilirsiniz?
- ben bi' şeyi kafaya koydum mu yaparım, gerekirse pazarda limon satar gene de çıka(dong)... noluyo yea?

- kafası çıkarsın, o sebeple kafana koydum odunu...

------------------------------------


- bu zamanın çocukları da iyice embesil oldular.
- haklısın valla. hiç böyle miydi bizim çocukluğumuz? sürekli macera, bi yaratıcılık. bunların işi gücü sanal olayl(hodenk)... ımmmphh..

- lan kıç. sen değil miydin gençliğinde 5 yazı ard arda öğle sıcağında sokakta sıkılarak geçiren... yersin böyle 44 numara makoseni ağzına.


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails