11 Haziran 2009

Cristiano Ronaldö


Perez gelince rüya kadro kurar deniliyordu evet ama Madrid'in 2 senedir kıçını parçalayıp alamadığı iki adamı bu kadar çatır çatır parasını basıp alması hafiften ürküttü beni. Ne biçim bi' şey lan bu para. Ronaldo 96.000.000 € karşılığında Manchester'dan ayrılıyor. Gelmiş geçmiş en pahalı transfer oldu böylece Zidane'ı geçerek. Tahminen bu rekor ya Zlatan tarafından kırılır ya da kırılmaz bi 7-8 sene. Messi'nin pek Barcelona'dan ayrılacağını düşünmedim açıkçası.

Kaka ve Ronaldo artık yeni Los Galacticos döneminin liderleri olacaklar. O takımdan geriye kalan da zaten sadece kaptanlar Casillas ve Raul.
Sıradaki transferler için Xabi Alonso, David Villa deniliyor bu demekki hollandalılar çil yavrusu gibi dağılacaklar avrupa'nın dört bir yanına. Robben kalır diye tahmin ediyorum ama Huntellar, Van der Vaart, Sneijder falan kapışılması gereken adamlar.


Bi de sayın Ronaldo. Çok para aldığınızı biliyorum ama bana gıcığınız mı var? 17 numaralı portekiz formasını aldım arkasında isminiz yazan, 2 ay geçmeden 7 giymeye başladınız. Bir siyah, bir kırmızı iki tane 7 numaralı Man Utd formam var siz şimdi Real Madrid'e gidiyorsunuz (9 mu giyeceksiniz acaba) hayır koleksiyoncu olacağım sayenizde bu yaşta... Şımarık piç.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails