4 Haziran 2009

Kobe Top Ten '08-'09



Finaller öncesi hem safımızı belli edelim, hem de birazcık gaza gelelim.

4-2 Lakers diyorum ama bi şekilde Orlando kazansa Hidayet finals MVP olsa -ki uzak bi ihtimal değil- ne şahane olur. Kobe 6.finalinde 3 kez boynu bükük ayrılır ki bunu da hiç istemem açıkça. Kariyerine iki tane finals mvp hakesiyor bu adam. Bundan sonra LeBron ayısı baya zorluk çıkarır, hazır kolayken kaçırmamalı fırsatını.

Yarın bu saatlerde ilk maça hazırlanıyor olurum -daha doğrusu maç öncesi ders çalışıyor olurum umarım- Nba ve Deu finallerinin aynı ana gelmesi ne şahane değil mi?

NBA - where amazing happens
DEU - where disgusting happens

----

Bu arada blogla alakalı ne zaman olumsuz bir yorum alsam ya "kısa kısa yazıyorsun okuycak bişi olmuyor", ya "çok uzun yazıyorsun okuyamıyorum" ya da "sadece sporla alakalı yazıyorsun" şeklinde oluyor.

Saçmalamayın, delirtmeyin adamı.

3 yorum:

lyktm dedi ki...

l.a. sempatizanısın okuyamıyorum :) bence hido değil de dıvayt alır gibi geliyo finals mvp'yi. gasol ve bynum voltronı oluştursalar da bi işe yaramaz gibi sanki.

alt + 168 dedi ki...

olası orlando şampiyonluğunda mvp %60 dwight, %25 hedo, %15 rashard diyorum ben. yani dwight tabi çok büyük ihtimal ama hido'nun alması imkansız gibi düşünmemek lazım. ki ben lakers 4-2 kazanır diyorum çok inatla.

T. Egemen Gul dedi ki...

bu ne be hep basketbol, futbol..
arada tenis yaz.. kürek yaz.. curling yaz, evet yaz...

Related Posts with Thumbnails