19 Haziran 2009

The Curious Case of Ters Soru İşareti #13

* Finaller bitti. Nba finalleri de bitti. Aşk-ı Memnu bile bitti...

* 10 yaşındaki Colby Curtin isimli kanser hastası bir kız mevcut Amerika'da. Pixar'ın yeni filmi Up'ı görmeden ölmek istemediğini söylüyor. Pixar kıza çıkmamış filmin dvd'sini gönderiyor. Bu tip olaylar beni benden alıyor resmen. İnsanlığa inanasım geliyor.

* Behlül'le Bihter'i kim bastı acaba? Nasıl geçecek bu yaz bilmiyorum, çatlarım meraktan... Ay çok fena.

* Çağdaş Altınkaya, Guitar Hero: Metallica almış. İstanbul'a gitmek için başlı başına bir sebep.

* Kesin Beşir ibnesi basmıştır Behlül'le Bihter'i. Rahatsız o Beşir, rahatsız...

* Et istiyorum. Bildiğin kebap aşeriyorum şu an. Sucuk, köfte, tavuk falan değil. Böyle kafam kadar et olsun.

* Matmazel mi bastı acaba? İyi de ne işi var onun o saatte o kuytularda?

* Cashback izledim az evvel, beğendim. Fazla uzatmışlar ama sıkıcı olmamış. Detaylarında hazineler gizli.
quote yapalım: Crush. It's funny how the same word for the feeling of disappointment can be used for the feeling of attraction. The Oxford English Dictionary states one of the meanings for the word crushed as "a strong and unreasoning, but transitory attachment.''

* Siz siz olun yukarıdaki alıntıyı mesaj gönderme amaçlı kullanmayın.

* Yaz gelince ben böyle bi güzelleştim gibi geliyor lan. Normalde zaten kendimi beğenmişim, daha fazlası değildir heralde di mi?

* Olm o saksıyı kedi medi devirdiyse Beşir, Peyker, Behlül, Bihter dinlemem alayınızı skertirim aşkümennu. Duyuyon mu beni!

* Bu dönem aldığım 4 dersten 3ü pazarlama.
Ben ne bok yemeye reklamcı olmak istiyorum tekrar söyler misin?

* Acaba Nihal bayıldı da ondan mı devrildi çiçekler falan?

----

* Ednan Bey basmış olmasın lan bunları sakın?!!

4 yorum:

beckham07 dedi ki...

bütün aile acaba kim derken ben kedidir dedim. kesin kedi! :)

Jordi Metal dedi ki...

Yok Firdevs basmıştır onları garanti.

Firdevsçim gitseydin yanlarına sana bide Behlül basıverseydi :D

Esma dedi ki...

Bence de Firdevs basmıştır onları ya, eğer kediyse zaten bütün yaz yaşayacağımız heyecanlı bekleyişe yazık:P

~Gaen~ dedi ki...

kedidir umarım da nasıl kafa göz dağıtıyosun bi görüp eğleniriz =D

Related Posts with Thumbnails