3 Mart 2009

The Curious Case of Ters Soru İşareti #2


* Mizan - Geçti Dost Kervanı çalıyor resmi eklediğim an itibariyle. Açılış için biraz ağır sanki...

* Okula gittim dün. (bu sene ilk kez derse gitmiş oldum böylece) 4.5 senedir okula gittiğim zamanlar 10 -16 arası normal ders saatlerime girmiştim (yoklama zorunluluğu tabi). Ama farkettim ki hocalar aynı dersleri ikinci öğretim olarak saat 5ten sonra da veriyorlar. Manyak gibi 9da kalkmaya gerek yok, 5teki derse de gidebiliyorsun. Yeni başlayan varsa üniversiteye bunu tüyo kabuıl etsin.

* Slumdog Millionaire'i sinemada bir kez daha gittim. Güzel film evet. Çayvala.

* Kadın vokal Top5'ini yaptığımdan beri aynı şarkılar dönüp duruyor playlistimde. Dolores, Sharon, Anouk, Anneke. Ne güzel insanlarsınız siz.

* How i met your mother'ın son bölümü fantastik komik. Barney merkezli bölüm olunca kahkaha garantili oluyor. Alper sana diyorum.

* Şimdi çıkmam lazım, dönünce tamamlıyacağım bu yazıyı...

* Ağır başladık zibidi gidiyorum. TNK - Elveda De

----

* Hop geri döndüm. Şu an hiç bir şey çalmıyor zira kafam taze istifra etmiş tenasül uzuv kıvamında.

* O sebeple daha bir şey yazmıyorum bu sebeple. Kimden ötürü?

1 yorum:

Magie Noire dedi ki...

Olum bana barney deme, o günden beri kafamın içinde "sister sister sister" çınlıyor ehehe
Ama cidden çok güzelmiş yine be, nasıl özlemişim. İbişler bi daha böle ara vermesinler, zaten hoşşik de yok hala ortalarda.

Related Posts with Thumbnails