11 Mart 2009

The Curious Case of Ters Soru İşareti #3


* Sabah sabah Pearl Jam - Yellow Ledbetter ile beynimin açılışını yaptım.

Saat 15.06 olsa da benim early morning kavramım bu saatler.

* Beynim uyanmadan yaklaşık bir saat vücut şeklinde dolaştım, çünkü beni uyandırıp günün flaş haberini veren Esra aramıştı. Ne için aramış? Olay neymiş? HaberTürk gazetesinde blogum çıkmış. Hee bu okuduğunuz ters soru şeysi. Benden başka 4 tane daha site tanıtılmış, sadece bir tanesi blog. O da Aceto Balsamico... Kafam almadı benim ne işim var orada diye...

* Bana her zaman destek olan tüm fanlarıma, HaberTürk'e, Esra'ya ve Akademi üyelerine teşekkür ederim.

* Sevindim tabi, sevinmez miyim?

* O değilde, Erdem bu "The Curious Case of Ters Soru İşareti" bölümünü kendisinden arakladığımı düşünmüş. Güldüm kendisine. Çünkü Esra'nın yazılarından özendim ben burayı yazmaya (alenen senden araklamadım başkasından arakladım diyorum yeahu lkashglas) Gönül ister Vedat Özdemiroğlu'nun köşesi gibi yazayım.

* Yeni en yakın arkadaşım 93lü... Zehir gibi ama. Ben o yaştayken bokumu kurcalıyordum hala.

* Lise ne güzelmiş lan her gün aynı kıyafet. Yoruldum t-shirtten, gömlekten, kapşonludan, ona uygun pantolondan, pantolona uygun ayakkabıdan. Tulum alın bana. Tulum giycem ben.

* Kendimle barışığım artık. Rahatlıkla söyleyebilirim. Zenci sevmiyorum ben.

* Yakalanmış en güzel trip: "Bizi aynadan çıkarın lütfen" şeklinde not yazmak kafa güzelken.

* Hatırladıkça gülerim A Beautiful MindKafam Güzel diye çeviren zihniyete...

* Giderken arkamdan çalan şarkı Joseph Arthur - Honey and the Moon...

The OC'de ilk sezon finalinde esas oğlan giderken arkasından çalardı. Alakasız tesadüf... Şarkı güzel..

Esen kalın...

6 yorum:

kelebenk dedi ki...

esen kalın'ı bile kullanıyorsun ya :):) harbi sen benden araklıyorsun:)

ayrıca neden kimlik bilgilerim veriliyor burada anlamış değilim.

alt + 168 dedi ki...

ulen sanki sosyal sigorta numaranı vedim.

ayrıca senden arakladım dediğim köşede aslında gayet herkesin kullanabilceği açık bir tarz.

esen kalın kalıbını yıllardır kullanırım bak ben onu paylaşmam bile...

sağol gene de ljashglasg =)

kelebenk dedi ki...

tamam DENİZ yeter. al tepe tepe kullan. :):)sdşlfkşklf sırf adını söyliim die yaptım bunu :D

kelebenk dedi ki...

ayriyetten istediğin köşem olsun aşkolsun yani senden değerli mi bak bugün makyaj malzemeleri anlattım sen de... jöle, traş losyonu falan anlat sldkfldsfkj:D

alt + 168 dedi ki...

blogun sağ üst köşesinde mail adresim var benim ad soyad bileşimi salkfhalga

Eda dedi ki...

zehir gibi
ksjhgfsahjlşlkhagfghjklşaişkhgfsagj

Related Posts with Thumbnails