19 Mart 2009

Top 5: Nike Futbol Reklamları

#5: Take It to the Next Level



ekürü: C. Ronaldo, Zlatan, Sneijder, Ronaldinho, Fabregas, Rooney, Tevez, Van Nistelrooy, Iniesta, Marquez, Krkic, Huntellar, Nani, Gallas, Materazzi


Figo ve Ronaldo yok ama ikisi yerine de Cristiano Ronaldo var...
Bunun hakkında zaten yazı dahi yazmıştım. Aha burada. Sıradaki.


#4: Joga Bonito Brasil



ekürü: Ronaldo, Ronaldinho, Adriano, Robinho, Roberto Carlos, Cicinho

Joga Bonito serisinin en güzel reklamı. Brezilya milli takımı maç öncesi formalarını giyerken şov yapıyor. Yok yea? Ronaldinho'nun top sektirirken Robinho'nun ondan ayakkabı istemesinden daha büyük bi eşşeklik olabilir mi?


#3: Crazy Frenchman



ekürü: Henry, Davids, Marquez, Ljunberg, Van Nistelrooy, Scholes


Henry evde top oynuyor duvarlara tırmanıyor bahçeye iniyor dolapları açıyor vs vs... Şahane ama.

Sorry boss...



#2: Good vs Evil



ekürü: Cantona, Figo, Ronaldo, Davids, Maldini, Kluivert, Brolin, Rui Costa, Wright, Campos


Futbol, fantazi, meşhur futbolcular konseptli benim hatırladığım ilk reklam. İnternet adam gibi yayılmamışken efsane gibi bu reklam dolaşırdı dillerde. Yok Cantona yakalarını kaldırmış, yok top alev almış... Güzeldi. Yeri farklıdır benim için.

Reklamın en güzel yeri Maldini'nin iblisleri gördükten sonra "maybe they are friendly" demesi...

Nike'ın üvey evlatları Figo ve Ronaldo elbette bu reklamda da varlar.


#1: Scorpion Cage



ekürü: Henry, Totti, Nakata, Ronaldo, Roberto Carlos, Figo, Ronaldinho, Davids, Vieira, Scholes, Van Nistelrooy, Wiltord, Thuram, Luis Enrique, Saviola, Ljunberg, Denilson, Seol, Lopez, Mendieta, Crespo, Rosicky, Cannavaro, Ferdinand

Bence gelmiş geçmiş en güzel reklam. Topla bütün oyuncuları, at kafese, ilk gol kazansın. Nike'ın kadrolu elemanı Cantona maçı yorumlasın. Türlü türlü şebeklikler, estetik haretler, Nike'ın esas oğlanları Figo, Ronaldo, Roberto Carlos, Henry gibi adamlar final maçına çıksın vs vs...

Kapalı alanda karşı takımın anasını ağlatabilecek yetenekte iki Brezilyalı Denilson ve Ronaldinho'nun ilk maçta elenmesinin sebebi ya takıma üçüncüsü Seol'dur ya da ben hiç bi şey bilmiyorum. Yahu o ikisi aslında yeterdi be...

Bi de bi takım daha var Cannavaro, Ferdinand, Rosicky. Ben mahalleden 3 adam toplasam kapışırız onlarla be... Ayıptır

Nike son söz olarak sana sesleniyorum. Davids'in hakkını yemesinler. Daha güzel takım versinler çocuğa...


---

Bu listeye girmeyen, 4 tane çok güzel reklam var. Scorpion Cage'in devamı, The Mission, Portugal vs Brasil ve ve şimdi ismini bilmediğim ve uydurmakla kasamayacağım Brezilya milli takımının uçağı beklerken top sektirerek hava alanını karıştırdıkları reklam... Merak eder, bakarsınız diye linkliyorum, hizmetten kaçmıyorum...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails