9 Mart 2009

The Curious Case of Victor Newman


IMDb'de 1973-???? yazıyor yayınlanma tarihi olarak. Baş harflerinde Y ve R var diye Yalan Rüzgarı ismiyle hepimizin dimağlarında açık yaralar bırakan, astsubay emeklisi dedemi bile ekran başına kitleyen The Young and the Restless isimli kült eser nedense sinirimi bozdu sabah sabah.

Aldığı ödüller kısmına bakmaya yeltendim, daha linke tıklamadan gördüğüm rakamlar altıma sçırttı; 163 wins & 394 nominations.


Bir de olayın Victor Newman yönü var tabi.

Arkadaş bıyıktan mıdır nedir şu formattaki adamların hepsi böyle bir karizmatik, bir çekici, bir babacan oluyorlar (Ferhat Güzel'i tenzih ediyorum).

Neyse işte [bıyıktan mıdır nedir?] bu adamın gelmiş geçmiş tüm dizi karakterleri arasında en ünlülerden biri olmasının bi sebebi olmalı. Yani öyle bir adam ki bu, şu ülkede televizyonsuz köylere gitsen bile adı mutlaka duyulmuştur. Jack Sheppard, Jack Bauer, Jack Sparrow bilmeyen güzide insanlarımız Victor dedin mi pür dikkat kulak kabartırlar "ne diyosun ajan?" diye...

Gerçi gene IMDb'ye baktım ve abimizin YR camiasına 815 bölüm gibi öküz deviren bir performansla katkı sağladığını gördüm...

Adam ben doğduğumdan beri aynı dizide. Düşünki ben 3 gün önce 23. yaşımı kutladım lan..

Adam hakkatten The Young and the Restless

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails