11 Kasım 2008

xXx: State of the Union [la başlayan ve samuel l. jackson'la biten bir gece]


Darius Stone: Wars come and go, but my soldier stay eternal.
Agent Augustus Gibbons: I like that. Who said it? Jefferson? Patton?
Darius Stone: Tupac.

----

İlk filmi beğenmiştim, ikincisini IMDb puanının düşüklüğü [4,1] ve yorumlardan dolayı seyretmemiştim. CNBCe verdi bu akşam, seyrediverdim bi yandan gözucuyla.
Klasik aksiyon filmi işte. Zenciler, rap müzik, arabalar, silahlar anlamsız ve imakansız aksiyon sahneleri... Sırf üstteki dialog için yazıyorum bu postu. Film boyunca 3 kere kullanıldı, her seferinde ayrı hoşuma gitti, geberdim gülmekten.
Keşke Tupac yerine Shakur deseydi diye düşündüm ama...

Samuel L. Jackson'a da biri dur desin. Her filmde oynama be adam, ne açgözlüymüşün yea...


not: Merak ettim neymiş ne değilmiş bu adam diye, aktor olarak 118 farklı yapımda yer almış adam. Oscar moscar ne ayak diye baktım 14 sene evvel Pulp Fiction ile yardımcı erkek oyuncu adaylığı var.. Kusura bakma Samuel, seni adam sanardım...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails