3 Kasım 2008

Turkcell Süper Lig ve Düşündürdükleri


Turkcell Süper Lig çok büyük keyif veriyor bu sene bana. Galatasaray'ın tatmin edici bir kadrosunun olması ve maçlarının gollu geçmesi dışında Anadolu takımlarının daha kuvvetli olması da etkili oluyor bu keyif akışında.
Madde madde anlatayım istiyorum zira, düz yazı formatı içimi sıkıyor yazı uzadıkça... (beceremiyorum demiyorum slfkhsalkga)

* Lig lideri Trabzonspor 20 puana sahipken 11. sırada bulunan Konyaspor'un 13 puanı var.

* 16. sırada düşme potasında bulunan Ankaragücü'nün 6 puanı var. Üstündeki lig 12.si Gençlerbirliği'nin ise 9 puanı var.

* Sıralamanın ortasından geçen bu çizgi resmen düşmemek için uğraşanlar ve şampiyon olmak/avrupaya gitmek amacında olanları keskin bir biçimde ayırıyor. İki grup arasında geçiş olur mu? Belki ama iki takımdan fazlasının yer sınıf değiştirebileceğini sanmıyorum önümüzdeki 25 haftada.

* Gol krallığı listesinde ilk iki sırada Mehmet Yıldız(8 gol, Sivasspor) ve Mehmet Çakır(6 gol, Ankaraspor). Mehmet Topuz geçen sene TSL'nin en değerli oyuncusu idi. Bunların üçüde milli takımda yok. Forvet hattında gurbetçi Mevlüt ve Halil takılıyorlar keyiflerince. Kadroda olmayan Fatih Tekke, Gökhan Ünal, Ümit Karan muhabbetine başka zaman girerim.

* Son turnuva da milli takımın en iyileri Mehmet Aurelio ve Mehmet Topal idi şahsi kanaatim. İlk 11de 5 mehmet oynatsak amma sansasyon yaratırız he...

* Trabzonspor'dan Selçuk muazzam bir adam. Bu hafta attığı gol sene sonunda Eurosport'ta en iyi goller listesine girmeli...

* Emre Belozoğlu milli takımda oynamasın istiyorum. Haketmiyor zaten oynamayı.

---

* Bu haftanın bende oluşturduğu fikirleri yazayım istedim ama konu açıldı saçıldı. Genel futbol fikirleri olsun bunun adı...

1 yorum:

NYN dedi ki...

bu sezon biraz ispanya ligi tadı alıyorum bende, böylesi keyifli zaten. bir de emre cidden siktrsin, oynamasın...

Related Posts with Thumbnails