11 Kasım 2008

Arda Turan


Arda Fenerbahçe maçında hakeme sktir dediği için büyük oyuncu değilmiş, olamazmış.
Büyük oyunculuk nasıl oluyor (ya da nasıl olmuyor) hakkında, çekinmeden altına imzamı atacağım, görüşleri için Levent'e bağlanıyoruz:

hakeme siktir çektiği için büyük oyuncu olamaz imiş. harry kewell fuck off dedi 2 maç önce büyük oyuncu değil di mi?
roberto carlos hacettepe maçından sonra hakeme ana avrat düz gitti büyük oyuncu olmuyor di mi? messi elle gol attı, maradona attı, zidane kafa göz dalıyor. gerard ın yaptıkları ortada lampard her maç fakof çekiyor. bunların hiç biri büyük oyuncu değil. değillerdi, olamazlardı. alakaya bak.

(x factor, 10.11.2008 11:07 ~ 11:08)

Levo Buca'dan bildirdi. Teşekkürler Levent.

Ya efendiler büyük futbolcu kolay yetişiyormuş gibi böyle kolayca harcayacaksanız ben çekiyorum sktiri size. 15 yıldır futbol izliyorum. Benim gördüğüm Yusuf Şimşek ve Sergen Yalçın ile beraber Türk futbolunun gelmiş geçmiş en yetenekli yerli oyuncusudur Arda Turan. (hatta Hagi, Okocha ve Anelka gibi yabancıları ve adam akıllı izleyemediğim Rıdvan, Prekazi gibi eskileri de ekleyerek TSL'nin gördüğü en yetenkli 10 futbolcudan biridir diyelim)
Maçta hakeme laf ettiği için harcayacaksanız bu yeteneği, ne futbolseversiniz, ne taraftarsınız siz. Olsa olsa Fenerbahçeli olabilirsiniz.. Mis gibi yenmişiniz işte hala ne bu bok atma çabası. Uğur Boral, Ali Bilgin falan benim takımımda olsa ben de üzülürdüm ama yapmayın gözünüzü seveyim... Yendik diye dalga geçin, eyvallah. Ama Arda'ya laf edenin kafasına sçarım...

3 yorum:

NYN dedi ki...

hacı dayı GS camiyasında gelmiş geçmiş en efendi olan fitbolcu ergun pembe'dir...

rabesandratana dedi ki...

karşim haklısın ya. adam şu ana kadar neredeyse tüm büyük maçlarda muazzam oynadı. nasri yi 2 maç izledik üstüste arda ile bir tutabilir misin? ya da euro 2008 de karşılaştırıldıgı modric? nerelerde modric eheh sıçtı batırdı totenham da redknapp geldi 2 maç kesti adamı totenham çıkışta : )

alt + 168 dedi ki...

bu arada ergün'ün soyadı türkçe'de n ve b harfleri yanyana gelmez kuralının istisnası olaraktan penbe... kibar adamdır, beyefendi topçuydu vesselam. yorumculuğu facia ama...

Related Posts with Thumbnails