1 Kasım 2008

Jose | The Man Without Patavat


Chelsea'ye gelişi üzerine düzenlenen basın toplantısında:

"Eğer işimin kolay olmasını isteseydim, Porto'da kalırdım. Güzel mavi koltuk, UEFA Şampiyonlar Ligi kupası, Tanrı ve Tanrı'dan sonra ben..."

"Lütfen küstah olduğumu düşünmeyin ama ben Avrupa Şampiyonu'yum ve özel biriyim."

"En iyi oyuncular ve kibirimi mazur görün ama en iyi menajer bizde..."


Chelsea'de bir sezonda meydana gelen değişimden bahsedildiği zaman söyledikleri:

"Şu anda lider durumda olmamız kulübün maddi gücünden kaynaklanmıyor. Bütün kupaları alma iddiamız, benim üstün çabalarımdan ve emeğimden kaynaklanıyor. "


Barcelona maçı öncesi rakip teknik direktör Frank Rijkaard hakkında söyledikleri:

"Benim futbol hayatımda koca bir sıfır var. Ancak onun futbol hayatı mükkemmeldi, başarılarla doluydu. Benim teknik direktörlük kariyerimde kupalar varken, bu kez Rijkaard'ın elinde koca bir sıfır var."


7 puan gerisindeki Manchester United ile maç yapmadan önce verdiği demeç:

"Stres mi? Kuş gribi bende daha çok stres yaratıyor. Ciddiyim, kuş gribinden bile Manchester'dan fazla korkuyorum."


Sir Alex Ferguson'a dair görüşleri:

"Belki ben de 60'ıma geldiğimde, aynı ligde 20 yıllık kariyer devirdiğimde ve herkesin saygısını kazandığımda, insanlarla konuşurken onların hafiften titremelerini sağlama kudretinde olurum."

"İnsanlar kasırga kopsun istiyor ama yok öyle bir şey. Sir Alex'e müthiş bir menajer olduğu için saygı duyuyorum ama o da prosedüre uymak zorunda. Ben hakemlerle konuşmam ve başka menajerlerin de bunu yapmasını istemem... Bir de... Konuşmak vardır, bağırmak vardır... Bu Sir Alex'e karşı olduğum anlamına gelmiyor. Çarşamba günü maçtan sonra ofisimde şarap içtik. Maalesef kötü bir şaraptı, o da bundan şikayetçiydi. Sözüm var; sezonun ikinci yarısında doğumgünüm var. Ona güzel bir Portekiz şarabı götüreceğim."

Kendisi eleştiren Johann Cruyf'e cevap niteliğinde:

"Açıkçası bana nasıl Şampiyonlar Ligi finalinde 4-0 yenilebilineceğini öğretmesine ihtiyacım yok; çünkü böyle bir şeyi öğrenmeye yönelik arzum yok. "


Neden kadroda değişiklikler yaptığı sorusuna verdiği cevap:

"Eğer evdeki garajınızda bir Bentley'niz, bir de Aston Martin'iniz varsa ve her Allah'ın günü gideceğiniz yere Bentley'inize binerek gidiyorsanız, e biraz aptalsınız demektir."


Arsene Wenger'e verdiği cevap
:

"Onun röntgenci olduğunu düşünüyorum. Böyle tipler vardır; evde otururken teleskopla başka evlerin içinde başkalarının neler yaptıklarını izlerler... O da Chelsea hakkında konuşuyor, konuşuyor, konuşuyor..."


Jose MOURINHO

1 yorum:

operadaki fantom dedi ki...

Bu adam patavatsız değil ki. Olay patavatsızlık değil yani.

Daha çok megalomanlık yahut özgüven bombası olma durumu gibi bir şey.

Related Posts with Thumbnails