30 Ağustos 2008

Anna

looks good...

Sözde sporcu. Bugune kadar kortlardan 3.5melyon reklamlardan 85melyon kazanmış kendisi. 2003ten beri maç yapmıyor bildiğim kadarıyla hala en çok tanınan bayan tenisçilerden biridir. "Kas yap, çalış" diyenlere "güzelliğim bozulur" diye reddedenden ne hayır gelir ki?
Sevmedim, sevemedim bu karıyı zaten..

...but never wins

Hold'em da elden gelen as-papaza da Anna Kournikova denir (officialmış 2005ten beri, başın sağolsun big slick) bilmezdim sebebini. Sonraları sebebinin baş harf benzeşmesi [ace king - anna kournikova] olduğunu söylemişti kumarşinas bir arkadaşım ama anlamsız gelmişti hani illa isim vereceksen andrei kalaşnikof falan da denebilirdi.

Bugun daha komiğini öğrendim, isim muhabettinin sebebi as-papaz ile ortak özelliğiymiş Anna'nın..

As papaz için ne deniyormuş meğer: looks good but never wins

Noldu peki şimdi? Ben kendi kendime sevindim poker camiası dalga geçti Anna ile diye...
Loser dedikleri ben olsam gerek...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails