30 Temmuz 2008

En Seksi Plajlar Diye Bi' Şey Varmış...

#1: Kaş, TÜRKİYE

Böyle bi seçim yapılmış. Oldukça şaşırdım ama resimler şahane diye koyayım dedim...
Merak ettiğim şey; kime göre neye göre? Hani bu plajlarda eşşek bile Angelina Jolie gibi mi gözüküyor? Ya da bu plajlarda sabahları yüzlerce prezervatif mi bulunuyor? Hayır ben Kaş'a da gittim, güzel bi yer ama aynen gittiğim gibi -bi kutu açılmamış durex ile- döndüm. Bilen varsa söylesin nerde yanlış yaptığımı.. Ben de sevişmek istiyorum arkadaş...

Daha fazla sinirlenmeden buyrun sıralamaya..

---

1| Kaş, TÜRKİYE
2| Malibu, ABD
3| Paros, YUNANİSTAN
4|Loreto, MEKSİKA

#2: Malibu, ABD

5| Pemba Adası, TANZANYA
6| Providensiya, KOLOMBİYA
7| Lanzarote, KANARYA ADALARI
8| Oahu, HAWAII

#12: Gotland, İSVEÇ

9| St. Lucia, KARAYİPLER
10| Perth, AVUSTRALYA
11| St. Phillip, BARBADOS

#13: Natal, BREZİLYA

12| Gotland, İSVEÇ
13| Natal, BREZİLYA
14| Nyasa Gölü, MOZAMBİK

#17: Krabi, TAYLAND

15| Fire Adası, ABD
16| Peter Adası, VİRJİN ADALARI
17| Krabi, TAYLAND


Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails