11 Eylül 2009

The Curious Case of Ters Soru İşareti #15



* Baya oldu güncelleme yapmayalı değil mi?

* Dün gece bir haftalık -ve blog tarihine göre bir sene gecikmeli- Olimpos tatilimden döndüm sayın izleyiciler. "Olimpos ölmüş bilader" diyenler tamamiyle haksız sayılmazlar ama Eylül'de sevdiğinizle gittiğiniz vakit dünyanın en güzel yeri oluyor.

* Abartmıyorum hakkatten dünyanın en güzel yeri. Böyle bir deniz yok yahu. (böyle bir deniz yok shglsga)

* Futbol oynamayı çılgınca özledim. Kramponlara bakarken bugun duygulandım resmen. Mercuriallar dizayn harikası duruyor ama burnu çok tok. O sebeple gönlüm t90'dan yana.

* Nike'ın Rooney hariç tüm üst düzey atletleri Mercurial giymesini sadece şekle bağlamak mümkün mü? Tanıtımlarında mercurial hız, t90 şut içindir gibi bir belirtme var lakin. O mantıkla bakınca da t90 bana daha uygun sanırım. Hızlı bir insan değilim. Ühühühühü.

* Doğumgünleri ardarda patlıyor adeta. 2010 sizin yılınız olsun bebeyim.

* House'un beşinci sezonundayım, bitsin onun da kritik yazısı gelecek.

* House'dan öğrendiklerimiz:
-Lupus hakkatten nadir bir hastalık.
-Kıçından semptom uydur ya MS'dir, ya kanserdir. Lupus diye tahmin etmeyin boşuna, semptomların uyması da önemli değil, lupus değil.
-Kalbin durunca, ateşin çıkınca, kriz geçirince falan kalıcı hasar olmuyor anlaşılan.
-Kidney failure, liver shutdown, lungs collapse gibi söylemesi güzel duyması kötü tamlamalar da moralinizi bozmasın, hepsi geri çalışıyor tıkır tıkır belli ki.
-Cuddy sen de git üstüne başına bi' şey giy allasen.
-En kral adam Chase valla birader, aksanına kurban olduğum.
-Thirteen benimsin bebeğim, biliyorsun bunu.

* Ardından da 2009 yılını bomboş geçirmemi sağlamış Battlestar Galactica[4], Fringe, House[5], One Tree Hill[6], The IT Crowd gibi sezon sezon izlediğim diziler arası kıyas yapacağım.

* Dizi demişken: tvcountdown.com

* Sıkıldım. Devamını sonra yazarım.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails