17 Ağustos 2009

Manasız İşler Mangası aka MİM


Octoberswimmer'dan gelen pası göğsümde yumuşatıp, arka direğe doğru hafifçe aşırtıyorum. Top ağlarla kucaklaşıyor, inanılmaz bir sevinç...

1- Bloguna neden bu adı verdin?

Bilmem. 4-5 yıldır zaten ters soru işaretiyle içli dışlıyım, severim, kendime yakın bulurum falan. Blogu açarken çok düşünmeden bu ismi koydum, gayet memnunum.

2- Blog yazarken star tribiyle istediğin, olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?

Hiç bir tribim yok valla bi anda geliyor yazıyorum öyle. Erdem de söylemiş, müzikle beraber yazamıyorum sadece.

3- En son satın aldığın garip şey.

iPod aldım 10 gün falan önce. Hiç aklımda yoktu, Şebnem gittigidiyor'dan indirimdeki t-shirtleri göstermek için link atınca kampanyadaki iPod'ları gördüm. taksit maksit hemen alıverdim o gece. Garip bence.

4- Şeker gibi olduğun anlar.

Eğlenceli bir yorgunluktan sonra. Halısaha maçı, denize gitmek, seks vs... Bir takım fiziksel aktivite sonrası pamuk gibi olurum yeminlen.

5- "Arkadaşım artık sormayın şunları" dediğin şeyler?

Niye saçlarını kestirdin?

6- Seks'in sendeki rengi?

Beyaz.

7- Aynaya bakınca gördüğün?

Çok kendimi beğenmiş olduğumdan aynaya çok sık bakıyorum ama hep aynı şeyi göremiyorum. Genelde seviyorum kendimi görmeyi. Bakışlarımı, surat hatlarımı falan incelerim. Bazen bir kaç saat içinde bile belirgin şekilde dğeiştiklerini görüp hayrete düşerim. Dengesizliğimi görüyorum sanırım.

8- "Kendini okutan blog" dediğin?

Arkadaş blogları dışında spor blogları ilgimi çekiyor genelde. Film, müzik blogları arasında gerçek anlamda takip etmeye değer bir blog görmedim henüz. "Arkadaşım olmasaydı da okurdum heralde" dediğim blog daha yeni olmasına rağmen Eray'ın blogudur.

9- Bu blog sahibi/sahibesiyle karşılaşabileceğin yerler.

Karşıyaka Çarşı, Bostanlı'nın muhtelif kafeleri, Bostanlı sahil, Alsancak.
Karşılaşmanın bir mantığı var mı peki?

-----

..and the MİM goes to: Kad 'ak all, Hülagü ve Kelebenk.

Esen kalın...

1 yorum:

rabesandratana dedi ki...

Bugun ünlü konugumuz levenete. Sevgili levent beye terssoruisareti hakkında bir kaç bir şeyler sorduk.

1-Terssoru beyi nasıl bilirsiniz, blogu begeniyor musunuz?

-ooo akrabamın blogu kalite. kızlar, futbol, astroloji zaten ilgi alanlarım.

2-blogla ilgili tavsiyeleriniz var mı?

-eet biraz daha şemikler formatından çıkması lazım bence.

3-son olarak terssoru beyle ortak yönleriniz var mı? varsa neler

-az önce keşfettim ki ikimizin de hastası oldugu adam justin timberlakemiş lan? di mi karşim. dead and gone diyorum başka bir şey demiyorum. 4 minute dolmadan kaçıyorum.
dudaklarınızdan tebessüm kalbinizden ato boldon sevgisi eksik olmasın.

Related Posts with Thumbnails