16 Ağustos 2009

Flat Screen


Kendimi bildim bileli teknolojiye hiç adam gibi ilgim olmadı. İlgim olmadı derken; bilgisayarımın donanımını bilmedim düzgün bir şekilde hiç bir zaman. "Abi 512 ram işte 60gb hafıza var, galiba."
Telefon modelleri, televizyon çeşitleri gibi konularda bilgim ilkokul dörtte okuyan elemanlardan daha fazla olmadı. LCD'nin plazma'dan farkı nedir desen gene hiç bir fikrim yok mesela. Bildiğin baya cahilim yani. Her muhabbete bir yerinden dahil olmaktan aldığım keyfi az çok tanıyanlar biliyordur zaten. O sebeple bu muhabbetten muaf kalmak her daim içimde ukte kalmıştır.

Her neyse şimdi o ukteyi kapatmak adına bu postu yazıyorum. Çok süpper arkadaşım sayın Kılavuz televizyon almaktan bahsetti dün gece, kendisine -nacizane- yukarıdaki modeli tavsiye ediyorum. Erdemcim ev geniş demiştin, dert olmaz diye düşündüm. Öperim...

1 yorum:

October Swimmer dedi ki...

ahah abi o televizyondan zaten var. yarın ilk iş ustaları çağırıp monte ettirecem. çok teşekkürler bana bu perspektifi sağladığajajkdaskjldkljsdsklj

Related Posts with Thumbnails