1 Nisan 2009

The Curious Case of Ters Soru İşareti #6


* Dredg - Penguins in the Desert. Sabah sabah çok iyi geldi. [şair burda sabah sabah derken 14.52'ye seslnemiştir, dangalak şair] Ait olmadığı durumlarda bulunanlar da dinlesin Penguins in the Desert'ı.

waiting (bleeding - breathing) below the sun
feeling sorry for yourself again

* Saçlarım uzuyor. Geçen sene 20 Mart'ta kestirdiğimden beri ilk kez adam gibi avuçlanır saçım oldu. 5 sene sonra lisedeki imajıma kavuştum yani.. Söylemek istemezdim bunu ama yaşlanıyoruz galiba.. Suratımda çizgiler var lan, kafamda beyaz saçlar var... Noluyor lan!

* Hop saç demişken İbrahim Erkal'a değinmeden olmaz... Bir ay sonra gerçekten İbrahim Erkal olacağım. Canısı canısı, the half of my life... I just wanna love you canısı...

* Haftaya bugun ilk vizeme gireceğim. Yan basma işlemi başlatılmıştır. Başka söze ne hacet?

* Son günlerin bomba ismi Alper. Hayatı hızlı gelişiyor, hızla değişiyor. En büyük eğlencem, reality showum adeta..

* Hava ne kadar güzel değil mi? Evet vizeler geliyor demiştim... Gerçek bir klasik...

* Bugune kadr aldığım en güzel hediyeyi -biraz manidar şekilde- biraz geç aldım sanırım. Çok güzel ama.. Üfff öyle böyle değil...

* Ne olursa olsun havalar güzelleşince biz de güzelleşmiş sayıldık...

* İspanya akşam ısırır bizi gibi geliyor bana niyeyse...

* Naber?

* Rammstein - Reise Reise eşliğinde kalkıyorum bilgisayarın başından.
Abileri sevseniz de, sevmeseniz de Volkerball'u izlemeniz lazım. Çok acaip konser yapmış adamlar...

reise, reise seemann reise

---

netameli günler dilerim bilader...

3 yorum:

Magie Noire dedi ki...

adacan bu 6 numera olcak asdasllfdv sakın
1 nisan şakası deme boynunu kırarım.

alt + 168 dedi ki...

doğru deyon 6 olacak bu. dalgınlık olmuş...

Sel dedi ki...

selam =D

Related Posts with Thumbnails