22 Temmuz 2009

Cartel



kaç kere söyledik biz çocuk sana
bir türlü kulak asmadın lafımıza
hadi bırak onları gel yanımıza



Ofelya hanımın düzenli aralıklarla verdiği "kartel gazı"na karşı koyabildikten sonra şu videoyu izleyince yüreğim parçalandı resmen. Cartel lan! Çocukluğum! Az araştırma yaptıktan sonra "kan kardeşler hiç bir zaman ayrılmaz-maz-maz" demelerine rağmen kabus kerim (ismine koyayım) olmaksızın sahne aldıklarını öğreniverdim. Ama alman ve kübalı abi bile hala gruptalar. Alper Ağa ve Erci-e ağır toplar olarak sahne almışlar. Bu arada Alper Ağa'nın Justin Timberlake kreasyonuna da artı rep verdim.

Tabi Alper Bey böyle sevimli olup böyle güzel giyinince noldu? Bazı travmatik konuşmalar baş gösterdi. Örnek olarak ben bir tanesine şöyle şahit oldum:

xxx: keşke alper ağa ile seks yapabilseysdşlfksşdflkds üü

hatta bu üstteki alıntıyı yapmak için izin isterken şöyle bir konuşmaya dahil edildim

xxx: ve abi sdfsdf keşke memelerini ısırıverseydim lan yanındayken

Tek başlarına çıksalar insan gibi akşam saatinde, bu kalabalığı ikiye katlarlar haberleri vardır umarım. Hatta Alper Cartel'i de bırakıp tek başına çıksa acaip karı götürür bence slkfnhaslgas.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails